گوناگون

شرکت DJI بدنبال ساخت پهپادهای مسابقه‌ای سری FPV است

براساس گزارشات، به نظر می رسد که DJI تصمیم دارد که اولین سری از پهپادهای مسابقه ای FPV را تولید و به بازار عرضه کند. این شرکت اخیرا سه محصول DJI FPV Air Unit ، DJI FPV Remote Controller  و DJI FPV Goggles در FCC آمریکا ثبت کرده است.

پیش از این، شرکت DJI پهپاد هایی با عنوان FPV نیز ساخته و در سال 2017 نیز عینک واقعیت مجازی مشابه پلی استیشن وی آر با نام DJI Goggles برای کنترل پهپاد عرضه کرده بود. با این حال عینک DJI Goggles فقط با تعداد محدودی از پهپادها کار می‌کند و احتمالا همین باعث شده که این شرکت چینی به دنبال محصولی باشد که این ایده را گسترش دهد. این شرکت بازار پهپادهای شخصی را در اختیار دارد اما شرکت های دیگر مانند گوپرو ، 3D Robotics, و Parrot تلاش کرده‌اند با عرضه محصولاتی فاصله خود را با آن کمتر کنند.

DJI تاکنون پهپادی FPV مخصوص مسابقه عرضه نکرده است بخشی از بازار که علاقه‌مندان آن خود با استفاده از قطعات یک پهپاد را مونتاژ و پرواز می‌دهند. این روزها لیگ‌های مختلف مسابقه پهپاد در حال برگزار شدن است و علاقه‌مندی زیادی پیرامون این بخش در حال شکل گرفتن است. پهپادهای FPV مخصوص مسابقه به طور مرتب سقوط می‌کنند و نیاز به تعویض قطعه برای پرواز بعدی دارند به همین دلیل مدل ساخت آنها از پهپادهای تفریحی یا تجاری متفاوت است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا