گجت و پوشیدنی

هدفون جدید گلکسی بادز همزمان با معرفی گلکسی نوت 10 عرضه می شود

همانطور که می دانید، شرکت سامسونگ در تاریخ ۷ آگوست از گوشی های سری گلکسی نوت ۱۰ رونمایی می کند. سامسونگ قصد دارد تا همزمان با معرفی پرچمداران جدید سری گلکسی‌نوت 10 از مجموعه ابزارهای‌جانبی جدید خود نیز رونمایی کند. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، گجت‌های مذکور طی ماه آینده عرضه خواهند شد.

تاکنون اخبار بسیاری در رابطه با این محصولات منتشر شده است و ما اکنون درک نسبتا واضحی از مشخصات فنی و ظاهری گلکسی نوت ۱۰ داریم. طبق اطلاعات به دست آمده، این محصول در رنگ های سفید، سیاه و نوعی نقره ای موسوم به Aura Glow در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

هدفون‌های این مجموعه با نقش‌های نقره‌ای رنگ در قسمت بیرونی و تم درخشان خود، در نگاه اول بیشتر شبیه جواهرات به‌نظر می‌رسند که البته باعث خواهد شد با رنگ Hero گلکسی نوت مطابقت پیدا کنند. ناگفته نماند که هیچ ویژگی خاص دیگری به Galaxy Buds اضافه نشده و حتی قیمت آن نیز مشابه مدل های قبل یعنی همان ۱۴۹٫۹ یورو است.

بعلاوه سامسونگ قصد دارد از هدفون‌های داخل گوشی جدید با برند AKG رونمایی کند. این هدفون‌ها از نوع بی‌سیم نبوده و جهت اتصال از درگاه USB-C استفاده می‌کنند. هدفون‌های مذکور از فناوری حذف نویز فعال بهره خواهند برد و این موضوع، حذف موثر و پیوسته سروصدای محیط اطراف را تضمین می‌نماید.

هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی بادز جدید منتشر نشده است؛ با این حال انتظار می رود که این محصول در سال ۲۰۲۰ میلادی و همزمان با اسمارت فون گلکسی اس ۱۱ وارد بازار شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا