گجت و پوشیدنی

معرفی گارمین از ساعت سری Epix Pro و Fenix 7 Pro

گارمین به تازگی یک جفت ساعت هوشمند جدید را معرفی کرده که برای کاوشگران و علاقه مندان به تناسب اندام شدید در نظر گرفته شده است. با این حال، این گجت‌های رده بالا با مشخصات بالا و بر این اساس، برچسب‌های قیمتی بالا هستند.

اول گزینه سری Epix Pro است؛ ویژگی اصلی این ساعت‌ها این است که با صفحه نمایش AMOLED روشن و واضح عرضه می‌شوند، طرحی که Garmin به طور کامل از آن استقبال کرده و تصویری واضح و بدون نیاز به طول عمر باتری زیاد ارائه می‌کند. همچنین یک چراغ قوه داخلی با شدت های متعدد و یک حالت استروب، یک گزینه نمایش بصری فقط قرمز برای شرایط تاریک تر و بسیاری از ویژگی های تناسب اندام پیشرفته وجود دارد.

برای این منظور، سری Epix Pro شامل “ده‌ها” فعالیت جدید و از پیش بارگذاری‌شده مانند فوتبال، بسکتبال، اسب‌سواری، ورزش‌های راکت و بسیاری دیگر است. ردیاب های تناسب اندام اکنون امتیازات استقامتی و امتیازات تپه را برای معیارهای پیشرفته ارائه می دهند. دوندگان و پیاده‌روها همچنین اعلان‌هایی در مورد نقاط دیدنی در طول مسیر دریافت خواهند کرد.

پوشش های جدید نقشه آب و هوا برای مشاهده شرایط محیطی محلی و سایه های ارتقا یافته برای درک آسان تر ارتفاعات در نقشه های توپوگرافی وجود دارد. خط Epix Pro اکنون در دسترس است و در سه اندازه (42 میلی‌متر، 47 میلی‌متر و 51 میلی‌متر) عرضه می‌شود. قیمت‌ها از 900 دلار شروع می‌شود.

سری Fenix 7 Pro برای کاوشگران جدی است و با شارژ خورشیدی، چراغ قوه LED قدرتمند، ارتقاء نقشه‌ها و چراغ ایمنی قرمز، که همگی برای ایجاد آگاهی بیشتر در هنگام تمرین در تاریکی، مانند یک نینجا طراحی شده‌اند. سنسور ضربان قلب نیز با حسگرهای اپتیکال جدید و الگوریتم‌های ورزشی خاص که ضربان نبض شما را در مجموعه‌ای از فعالیت‌ها پایش می‌کند، تقویت قابل‌توجهی داشته است. با این حال، هیچ برنامه ECG وجود ندارد، بنابراین اگر این نگرانی اصلی است، باید جای دیگری را جستجو کنید.

ویژگی جدید امتیاز استقامت آسان بودن انجام فعالیت‌های بدنی طولانی‌مدت را با ترکیب حسگرهای V02، امتیازات تپه و داده‌های تمرین قبلی اندازه‌گیری می‌کند. درست مانند Epix Pro، ساعت Fenix 7 دارای یک سیستم نقشه برداری به روز با پوشش های آب و هوا، نقاط مورد علاقه و بهبود نقشه های توپوگرافی است. همچنین فعالیت های از پیش بارگذاری شده جدیدی مانند رفتینگ در آب و موتور کراس وجود دارد. Fenix 7 Pro در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف با قیمت 800 دلار در دسترس است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا