ال جی به تازگی از نسخه بروزرسانی شده مانیتور 27 اینچی اولترافاین 5K با پشتیبانی از تبلت آیپد پرو اپل رونمایی کرده که کاربران می‌توانند از تمام ویژگی‌های آن هنگام کار با آیپد پرو ۲۰۱۸ استفاده کنند.

پیش از این، مانیتور مذکور فقط با پورت تاندربولت کار می‌کرد. اما اکنون می‌تواند از USB-C دیسپلی پورت استفاده کند که به این معنی است از مک‌بوک‌ها و آیپد پروهای جدید اپل پشتیبانی می‌کند. این مانیتور دارای بلندگوهای داخلی، وب کم و میکروفون و همچنین سه درگاه USB-C برای اتصال لوازم جانبی است. صفحه‌نمایش اولترافاین ال‌جی به شما اجازه می‌دهد با اتصال یک کابل آن را به مک‌بوک پرو متصل کنید و به لطف تاندرلوبت ۳ با عبور جریان برق امکان شارژ پر سرعت تا ۹۴وات را به کاربرانش می‌دهد.

این مانیتور از همان پنل نسل قبل استفاده می‌کند و در همان شاسی قدیمی نسل گذشته جای گرفته است. نمایشگرهای ال‌جی از پنل‌های باکیفیت و پشتیبانی عالی برای مک او اس برخوردار هستند. حتی از مک‌بوک‌هایی که قابلیت True Tone را دارند به‌طور کامل پشتیبانی می‌کند. هم‌اکنون این نمایشگر از طریق اپل استور و با قیمت ۱۲۹۹ دلار قابل سفارش است. کاربران حرفه‌ای و البته با جیب‌های پرتر می‌توانند منتظر نمایشگر اپل پرو باشند که اواخر سال جاری به بازار عرضه خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *