صوتی و تصویری

رونمایی هواوی از نمایشگر هوشمند Kids Learning با هارمونی اواس 2.0

هواوی ظاهراً چشم انداز روشنی را برای نیمه دوم سال 2021 با مجموعه ای از دستگاه های نوآورانه برای چندین بخش از جمعیت هدف قرار داده است.  این شرکت از Kids Learning Smart Screen معرفی کرده که اولین نمایشگر هوشمند برای کودکان است. قیمت نمایشگر هوشمند هواوی Kids Learning برابر با 464 دلار است و می توانید آن را با تخفیف از فروشگاه آنلاین هواوی سفارش دهید.

نمایشگر هوشمند یادگیری هواوی برای کودکان دارای چندین برنامه کاربردی و منابع آموزشی بوده که شامل تدریس از راه دور، جستجوی کلمات، کتاب های درسی و کلاس های آموزشی است. سایر ویژگی ها عبارتند از مرکز آموزش، مدیریت والدین، حفاظت از بینایی و راه حل های یادگیری هوشمند. محصول جدید هواوی از سیستم عامل داخلی HarmonyOS 2.0 استفاده می کند. اکوسیستم دستگاه HarmonyOS 2 جدید به سرعت در حال گسترش است و هواوی امیدوار است از رشد آن به وفور استفاده کند.

نمایشگر هوشمند Kids Learning دارای صفحه نمایش 10.4 اینچی IPS، دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی، دوربین جلو 8 مگاپیکسل و نسبت صفحه به بدنه 82 درصد است. این محصول در دو نسخه با 64 و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی ارائه شده که هر دو با 4 گیگابایت رم همراه است. ظرفیت باتری دستگاه 10995 میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می کند. این دستگاه همچنین از بلوتوث 5.0 و اتصال Wi-Fi پشتیبانی می کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا