لپ تاپ

انتشار تصاویر رسمی از لپ تاپ گلکسی بوک اس سامسونگ

سال گذشته، شرکت سامسونگ لپ تاپ گلکسی بوک 2 را به بازار عرضه کرد، اکنون به نظر می رسد که این شرکت قصد رونمایی از عضو جدیدی به نام گلکسی بوک اس را دارد. در همین راستا، افشاگر معروف ایوان بلس تصاویر منتسب به این لپ تاپ را فاش کرده است.

برخلاف لپ تاپ گلکسی بوک 2 که یک تبلت 2 در 1 است، گلکسی بوک اس، یک لپ تاپ معمولی مجهز به کیبورد کامل است. نمایشگر دستگاه در سه لبه دارای حاشیه ای اندک است و فقط بخش پایینی آن را لبه ای قابل توجه اشغال کرده است. در قسمت بالایی هم یک وبکم برای تماس های ویدیویی به چشم می خورد.

بر اساس این تصاویر گلکسی بوک اس در سمت چپ دارای پورت USB-C و درگاهی دیگر (جک ۳.۵ میلیمتری با پورت شارژ) خواهد بود اما انتظار می رود در سمت دیگر شاهد پورت های بیشتری باشیم.

تاکنون اطلاعات زیادی از مشخصات فنی فاش شده، که از میان آنها می توان به بخورداری از تراشه اسنپدراگون 855، حافظه رم 8 گیگابایتی و ویندوز 10 اشاره کرد.  اطلاعات دقیقی در مورد تاریخ عرضه یا قیمت این دستگاه در دسترس نیست اما سامسونگ بامداد پنجشنبه رویدادی را برای معرفی گلکسی نوت ۱۰ برگزار می کند و احتمالا طی همین رویداد گلکسی بوک اس هم معرفی خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا