نرم افزار و اینترنت

گوگل اپلیکیشن Google My Maps را پس از 3 سال بروزرسانی کرد

مای مپس گوگل پس از سه سال بالاخره به روزرسانی شد و در آن کاربران می‌توانند مسیرها و خطوطی را به سرویس مای مپس اضافه و درصورت نیاز، آن‌ها را ویرایش کنند.

بسیاری از کاربران اساسا نمی دانند اپلیکیشنی کاربردی به نام Google My Maps نیز در گوگل وجود دارد. این اپلیکیشن سال ها پیش به عنوان یک برنامه برای مشاهده نقشه هایی که از قبل روی دسکتاپ ساخته اید، زندگی خود را آغاز کرد. سپس در به روزرسانی که 2 سال پس از نسخه قبلی ارائه شد، کمی ارتقاء یافت و مستقل تر شد. از آن زمان تا کنون سه سال دیگر گذشته و اکنون گوگل Google My Maps پس از سه سال به روزرسانی شده است.

در نسخه‌‌ی قبلی، اگر کاربر برای دریافت خدمات مای مپس اقدام و نقشه‌ی اختصاصی برای استفاده‌ی شخصی خودش تهیه کرده باشد، می‌تواند ازطریق گوگل مپ به آخرین نقشه‌ ایجادشده دسترسی داشته باشد. در نسخه‌ی v2.2.1.3، روند ترسیم خطوط بهتر شده است و کاربران به‌راحتی می‌توانند با ضربه‌زدن روی دکمه‌ «+»، مسیر جدیدی به نقشه‌های موجود خود اضافه کنند. یکی از ویژگی‌های نسخه‌ جدید مای مپس گوگل، امکان ویرایش خطوط و اضافه‌کردن خطوط جدید است؛ درنتیجه، کارکردن با این نسخه به‌مراتب راحت‌تر از نسخه قبلی است. هم اکنون می توانید این برنامه را از فروشگاه گوگل پلی یا APK Mirror برای خودتان بارگیری کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا