گجت و پوشیدنی

رونمایی سامسونگ از نسخه ویژه گلکسی واچ اکتیو 2 آندر آرمور

سامسونگ در مراسم آنپکد 2019 خود علاوه بر رونمایی از سری گلکسی نوت 10، نسخه ویژه گلکسی واچ اکتیو 2 با نام Under Armour رونمایی کرده است. این مدل نیز از آلومینیوم ساخته شده و با تاکید بیشتر بر ویژگی های ورزشی به بازار عرضه خواهد شد.

نسخه سامسونگ گلکسی Watch Active 2 Under Armour در واقع ساعت هوشمندی است که بصورت ویژه برای دونده‎ها طراحی شده تا آمادگی جسمانی‌ شان را یک قدم جلوتر ببرند. سامسونگ در این نسخه از ساعت هوشمند خود قابلیت‎های ویژه‎ای را قرار داده است که به دونده‎ها کمک می‏ کند بدن‎شان را به بهینه‎ترین فرم رسانده و در عین حال احتمال صدمه دیدن در زمان ورزش را هم به کمترین میزان برسانند.

گلکسی واچ اکتیو 2 آندر آرمور ادیشن با 6 ماه اشتراک MVP رایگان MapMyRun به بازار عرضه می شود. این اشتراک شامل Route Genius برای پیشنهاد دادن مسیرهای جدید، برنامه های ورزشی متنوع، تمرین با توجه به وضعیت قلب، مربی ورزشی و غیره است. همچنین این ویژگی امکان نمایش فاکتور‌های کلیدی نظیر ضربان قلب، سرعت و فرم دویدن را برای کاربر فراهم می‌کند. همین اطلاعات باعث می‌شود تا با دریافت نکات سازنده، کاربر در مدت زمانی کوتاه‌تر تکنیک‌های خود را بهبود داده و به اهدافش برسد.

نسخه‌ی ویژه‌ گلکسی واچ اکتیور ۲ آندرآرمور با یک بدنه‌ی سبک و ورزشی از جنس آلومینیوم در دو سایز ۴۴ و ۴۰ میلی‌متری طراحی شده است؛ نسخه‌ ۴۴ میلی‌متری از یک نمایشگر سوپرامولد ۱.۴ اینچی بهره می‌برد، حال آنکه نسخه‌ ۴۰ ملی‌متری از نمایشگری ۱.۲ اینچی بهره می‌گیرند.حافظه‌ رم این ساعت ۷۶۸ مگابایت بوده و حافظه‌ داخلی نیز ۴ گیگابایت اعلام شده است. سامسونگ در این ساعت هوشمند از حسگر‌هایی نظیر ضربان سنج قلب، ژیروسکوپ، الکتروکاردیوگراف و فشار سنج بهره می‌برد که ترکیب آن با MapMyRun یک گزینه‌ ایدهآل برای ورزشکاران است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا