نرم افزار و اینترنت

موتور جستجوی عکس گوگل با طراحی جدید بروزرسانی شد

بخش تصاویر گوگل موسوم به «Google images» به روزرسانی شد. بر اساس این به روزرسانی اکنون وقتی تصاویری جدید را جستجو می کنید شاهد تغییراتی مثل پس زمینه تیره خواهید بود.

گوگل با آپدیت جدید به‌دنبال تغییر شیوه‌ای است که تصاویر، به هنگام جستجوی آنها در Google Images، به نمایش در می‌آمدند حالا به لطف این به‌روزرسانی، عکس‌های جستجو شده، در یک پنل کناری در سمت راست صفحه ظاهر خواهند شد. قبلا این اتفاق در یک پنل خیلی بزرگ و درست در زیر عکس انتخاب‌شده رخ می‌داد.

در آپدیت جدید به منظور راحت‌تر شدن پروسه جستجوی تصاویری که مشابه هستند و همچنین مقایسه آنها با یکدیگر، امکانی فراهم شده تا همزمان با فریز شدن عکس انتخابی در پنل کناری، بتوان نتایج جستجو را اسکرول کرد. به‌علاوه، شما با فشردن دکمه «برگشت» در مرورگر دسکتاپ، به آخرین تصویر نمایش داده شده در پنل کناری هدایت خواهید شد.

این آپدیت شامل ترفندهای جدید دیگری نیز هست که با استفاده از آن ها خریدار تصمیمات آگاهانه تری می گیرد. اکنون اگر کاربر تصویری را انتخاب کند که تگ محصول خورده، می تواند جزئیات دیگری از جمله نام برند، قیمت، دسترسی و نظرات سایر کاربران در رابطه با آن را نیز ببیند. گوگل می‌گوید که این ویژگی، سطح ارتباط کاربران با خرده‌فروشان و وب‌سایت‌نویسان را افزایش خواهد داد؛ چراکه با این کار، احتمال اینکه افراد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول خاصی به یک وب‌سایت تخصصی مراجعه کنند، بیشتر خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا