اگر از کنترل دوش حمام و سرعت ریزش آب و گرمای آن با دست خسته شده اید، می‌توانید از دوش تولید شده توسط یک شرکت آلمانی استفاده کنید که با فرامین صوتی کنترل می‌شود. دوش هوشمند شرکت کهلر با بلندگوی هوشمند شرکت الکسا سازگاری دارد و مجهز به هوش مصنوعی برای تطبیق دادن خود با سلایق و علایق خاص افراد است.

دوش یادشده که Moxie نام دارد، کاملاً ضدآب است و مانند یک آهن ربا به دیوار چسبانده می‌شود. بی سروصدا بودن، دکمه‌هایی برای کنترل شدت ریزش آب و دمای آن و قابلیت شارژ بی سیم از جمله مزایای این دوش آب است. این سردوش‌های جدید حمام که به نوعی اسپیکر می‌شوند، بین ۹۹ تا ۲۲۹ دلار قیمت خواهند داشت و مدت زمان پخش شش تا هفت ساعتی را فراهم خواهد کرد.

اسپیکر این سردوش‌ها طیف گسترده‌ای از گزینه‌های الکسا را پشتیبانی خواهد کرد و به کاربران اجازه خواهد داد در حمام به موسیقی گوش دهند، اخبار بشنوند و کالاهای خانگی دلخواه خود را از آمازون سفارش دهند. تولید این محصول به عنوان بخشی از تلاش Kohler برای تبدیل حمام به یک پلتفرم برای دستیارهای هوشمند و کنترل از راه دور کاربر است.  از جمله این محصولات می‌توان به سیستم تصفیه آب دارای قابلیت ارتباطی وای – فای، شیر آب آشپرخانه لمسی با امکان مدیریت بهینه مصرف آب و سیستم هوشمند مدیریت مصرف آب سرویس‌های بهداشتی اشاره کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *