موبایل و تبلت

معرفی گوشی ZTE Yuanhang 10 با تراشه دیمنسیتی 700

شرکت ZTE در سکوت خبری گوشی هوشمند جدیدی به نام ZTE Yuanhang 10 را معرفی کرده است. این گوشی 5G با قیمت ارزان از این برند است که ویژگی های کلیدی مانند صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا، فضای ذخیره سازی بزرگ داخلی، سیستم دوربین سه گانه 16 مگاپیکسلی و باتری مناسب را ارائه می دهد.

ZTE Yuanhang 10 دارای یک 6.52 اینچی IPS LCD است که وضوح اچ دی پلاس را ارائه می دهد. این صفحه نمایش از نسبت ابعاد 20:9، نرخ تازه سازی 90 هرتز و سرعت نمونه برداری لمسی 180 هرتز پشتیبانی می کند. این شرکت ادعا می کند که ضخامت دستگاه فقط 8.2 میلی متر است. Yuanhang 10 به چیپست Dimensity 700 مجهز شده است. با این حال، مشخص نیست که این دستگاه 4 گیگابایت حافظه رم دارد یا 6 گیگابایت رم، اما از 2 گیگابایت فضای ذخیره سازی به عنوان حافظه مجازی استفاده می کند. این گوشی حافظه داخلی 128 گیگابایتی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

در قسمت جلویی Yuanhang 10 یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار دارد که ویژگی هایی مانند HDR، حالت عمودی و وبلاگ نویسی ویدیویی را ارائه می دهد. پنل پشتی دستگاه دارای یک دوربین سه گانه بوده که شامل یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک لنز عمق میدان است. ZTE Yuanhang 10 به رابط کاربری MyOS 11 مبتنی بر اندروید عرضه شده و دستگاه از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی نیرو می گیرد. دکمه پاور موجود در لبه سمت راست گوشی با اسکنر اثر انگشت یکپارچه شده است. ZTE Yuanhang 10 با قیمت 1،298 یوان (200 دلار) از 9 مه در چین به فروش می رسد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا