موبایل و تبلت

سامسونگ از سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی برای موبایل رونمایی کرد

سامسونگ سرانجام امروز از نخستین سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی موسوم به ISOCELL Bright HMX به طور رسمی رونمایی کرد که نتیجه‌ی همکاری نزدیک با شیائومی است.

این حسگر تصویر ویژگی های جذابی دارد که علاوه بر اولین حسگر تصویر موبایلی بالای ۱۰۰ مگاپیکسل می تواند عناوین دیگری را نیز برای خود به خانه ببرد. سامسونگ اعلام کرده که سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی آن قادر است حتی در نور شدید هم عکس هایی بی نظیر بگیرد و آن را نخستین سنسور با ابعاد پیکسلی 1/1.33 خوانده که میتواند در شرایط کم نور بالاترین میزان نور را ثبت کند.

حسگر تصویر ISOCELL Bright HMX سامسونگ به ویژگی ISO هوشمند یا Smart ISO مجهز است. به لطف این ویژگی حسگر تصویر می تواند به صورت هوشمند در بخش‌های روشن تصویر ISO را کاهش بدهد و در بخش های تاریک آن با افزایش ISO ضمن بدست آوردن جزئیات بیشتر، همزمان کلیت قاب کم نویزتر باشد.

از دیگر امکانات آن باید به تکنولوژی ترکیب پیکسل‌ها اشاره کنیم و به همین خاطر می‌تواند عکس‌های ۲۷ مگاپیکسلی باکیفیتی را ارائه کند. همچنین این سنسور از فیلمبرداری با رزولوشن ۶K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. حالا که اعلام شده گوشی شیائومی نخستین گجت مجهز به این سنسور خواهد بود، ظاهرا گوشی شیائومی Mi Mix 4 از این سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد و به‌زودی اخبار بیشتری در مورد این گوشی هیجان‌انگیز منتشر خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا