موبایل و تبلت

تاریخ انتشار آپدیت EMUI 10 برای گوشی های هواوی اعلام شد

همانطور که می دانید، چند هفته پیش هواوی به رسمی از رابط کاربری EMUI 10 با امکانات و قابلیت های جدید رونمایی کرد. این رابط کاربری جدید مبتنی بر اندروید Q بوده و ویژگی های متعددی مانند اپ گالری جدید و برنامه سلامت دیجیتالی را به اسمارت فون های هوایی اضافه می کند. اکنون و هواوی تاریخ عرضه این رابط کاربری برای محصولات خود را اعلام کرده است.

براساس اعلام شرکت، آپدیت رابط کاربری EMUI 10 در تاریخ 8 سپتامبر ابتدا برای پرچمداران هواوی پی 30 و پی 30 پرو منتشر می شود. از سوی دیگر، قرار است اواخر ماه سپتامبر گوشی هایی نظیر میت 20، میت 20 پرو، میت 20 X، میت 20 RS پورشه این آپدیت را دریافت کنند.

برای دستگاه های دیگر هواوی نظیر آنر 20، آنر 20 پرو، آنر وی 20 و آنر مجیک 2 نسخه آزمایشی رابط کاربری Magic UI 3.0 نیز در تاریخ مشابه، اواخر سپتامبر 2019 عرضه می شود. تمام این نسخه های آزمایشی مبتنی بر اندروید Q بوده و از این رو، تمام گوشی های مذکور به زودی با آخرین نسخه اندروید اجرا می شوند.

رابط کاربری EMUI 10 یک آپدیت مهم برای گوشی های هواوی به شمار می رود، چرا که موجب بهبود کارایی و یکپارچگی بیشتر در اجرای برنامه ها می شود. این شرکت همچنین حالت تیره در سطح سیستم را به رابط کاربری جدید خود اضافه کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا