همانطور که می دانید، سامسونگ چندی پیش از جدیدترین پرچمدارانش یعنی گلکسی نوت 10، نوت 10 پلاس رونمایی کرد. در همین راستا، زک نلسون با کانال یوتیوب JerryRigEverything به سراغ به این گوشی رفته و آن در برابر شکنجه های مختلف، مورد آزمایش قرار داده است. تست مقاومت گوشی هم که شامل سه مرحله؛ آزمون خراشیدگی، آتش و خمیدگی می‌شود. زک نلسون پیش از هر چیزی اول به تست قلم S Pen گلکسی نوت 10 پلاس پرداخته و به نظر می رسد که براحتی خش و یا شکسته می شود، چراکه جنس بدنه این قلم از نوع پلاستیک ساخته شده است.

نمایشگر گلکسی نوت 10 پلاس 5G که به وسیله گوریلا گلس نسل ششم محافظت می‌شود، در سطح ششم خراشیده می شود. این موضوع برای کاربران ناخوشایند خواهد بود و برای آنهایی که روی گوشی گران قیمت حساس هستند، توصیه می شود که از برچسب محافظ استفاده کنند. همچنین بدنه این گوشی از جنس آلمینیوم بوده و قاب پشتی شیشه ای آن در برابر سطح 6 خراشیده می شود.

نمایشگر داینامیک اولد گلکسی نوت ۱۰ پلاس در مقابل شعله کاملا مقاوم است و پیکسل ها پس از سفید شدن، دوباره باز می گردند. در نهایت در تست خم شدن گلکسی نوت ۱۰ پلاس می بینیم که مقاومت بسیار بالایی برای پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۱۹ ثبت می شود. در ادامه شما را به تماشای این ویدیو دعوت می کنیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *