نرم افزار و اینترنت

گوگل پلی استور با طراحی جدید در اختیار کاربران قرار گرفت

گوگل به تازگی طراحی جدید فروشگاه گوگل پلی استور را در دسترس همگان قرار داده است. انتشار این آپدیت از ماه مه آغاز و تا ماه ژوئن نیز ادامه پیدا کرد اما در نهایت توسط شرکت متوقف شد. بسیاری از افرادی که این به‌روزرسانی را دریافت و نصب کرده بودند، به ناگهان متوجه شدند که رابط کاربری سابق پلی‌استور دوباره سر جای خود برگشته است.

یکی از بهترین تغییرات ایجاد شده در رابط کاربری جدید پلی استور مربوط به انتقال تب دسته‌بندی نرم‌افزاری از بالا به پایین است. حالا انتخاب موضوعات مورد نظر برای کاربران بسیار راحت‌تر شده است. در این بین تب موسیقی دیگر بین دسته‌بندی‌ها دیده نمی‌شود، اما جای نگرانی چندانی وجود ندارد، چرا که می‌توان آن را در منوی اسلایدی سمت چپ پیدا کرد.

با وجود آن که این نرم‌افزار فاقد حالت تیره است، اما نزدیک شدن به زمان عرضه اندروید Q بسیاری را امیدوار کرده است که این مشکل نیز با تم تیره کلی نسخه جدید سیستم عامل گوگل حل شود. هنگامی که اپلیکیشن و یا بازی مورد نظر را انتخاب کنید، چیدمان فهرست برگه فروشگاه بروزرسانی و اکنون اطلاعات غنی تری را در اختیار کاربر قرار می دهد. این کار باعث می شود تا کاربران بتوانند جزئیات مهم را ببینند و تصمیم بگیرند که برنامه خود را نصب کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا