لپ تاپ

دل از دو کروم‌بوک سری Latitude با پردازنده نسل هشتمی اینتل رونمایی کرد

شرکت دل به تازگی از دو کروم‌بوک جدید سری Latitude برای زمینه تجاری رونمایی کرد. این دو کروم بوک جدید Dell Latitude 5400 Chromebook Enterprise و Dell Latitude 5300 2-in-1 Chromebook Enterprise نام دارد. هر دو کروم بوک جدید از پردازنده های نسل هشتمی اینتل Core i5 و Core i7 استفاده می کنند. این کروم‌بوک ها به فناوری ExpressCharge مجهز شده اند و قادر هستند تا در طول روز شارژ را درون خود نگه دارند. این محصولات از شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی کرده و آزمایش های MIL-STD را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته اند.

صفحه نمایش مدل دو در یک 5300 و 5400، به ترتیب 13 اینچی و 14 اینچی هستند و هردو با قابلیت Full HD از کیفیت عالی بهره می برند. جالب است بدانید که این کروم بوک ها از قابلیت جدید Google Admin برای سیستم عامل کروم بهره گرفته که به مدیرها این امکان را می دهد تا یک محیط مدیریت شده لینوکس در Chromebook ها را فعال کنند و به کاربران خاصی دسترسی استفاده از آن را دهند و توسط برنامه یکپارچه سازی Unified Workspace از دل پشتیبانی می شوند که سرپرستان فناوری اطلاعات می توانند از آنها برای نظارت بر کلیه سازمان های خود در سیستم عامل های مختلف و از طریق ابر استفاده کنند.

صفحه کلید کروم بوک Latitude از 10 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند. این محصولات در بیش از 50 کشور مختلف قابل دسترسی است که همین موضوع باعث برتری آن نسبت به سایرین می شود. جالب آنکه ظرفیت حافظه و باتری این دستگاه قابل ارتقاست. این دو مدل اولین کروم بوک هایی هستند که قابلیت خطایابی سخت افزاری را دارند. مشتریان در صورت داشتن مجموعه Dell ProSupport قادر خواهند بود تا به فناوری SupportAssist دسترسی پیدا کنند؛ فناوری که مسائل و مشکلات بالقوه کاربران را قبل از وقوع، پیش بینی و شناسایی می کند. لپ تاپ های Dell Latitude Chromebook Enterprise برای پیش فروش از 27 آگوست در دسترس هستند و با قیمت 699 دلار برای مدل Latitude 5400 و قیمت 819 دلار برای مدلLatitude 5300 2-in-1 به فروش می رسند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا