ساعاتی پیش Sega و  استودیوی ریو گا گوتوکو (Ryu ga Gotoku) در رویدادی ویژه در ژاپن، به صورت رسمی از نسخه‌ جدید سری Yakuza رونمایی کرد. بازی Yakuza 7 در روز ۲۶ دی ماه ۱۳۹۸ (۱۶ ژانویه ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. نسخه‌های اروپایی و آمریکای شمالی در اواخر سال ۲۰۲۰  منتشر خواهند شد.

داستان بازی یاکوزا 7 در شهر یوکاهامای ژاپن در جریان است. Ichiban Kasuga قرار است به‌عنوان شخصیت اصلی این نسخه از بازی، ایفای نقش کند. وی به شهر به کاموروچو سفر و با شخصی به نام Masumi Arakawa، که پیش از این جان او را نجات داده بود، ملاقات می‌کند.

به نظر می‌رسد سیستم مبارزات در این نسخه به صورت نوبتی انجام می‌پذیرند. شما همچنان می‌توانید از محیط اطراف خود در مبارزات استفاده کنید. ناگوشی در همین رابطه ابراز امیدواری کرده که طرفداران و گیمرها از این تغییر گیم‌پلی ابراز رضایت داشته باشند و او تاکید می‌کند که در صورتی که بازخوردهای منفی زیادی به دست ما برسد، گیم‌پلی و مکانیزم نسخه بعدی بازی به حالت قبل و معمول خود بازخواهد گشت. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Yakuza 7 را در قسمت زیر مشاهده بفرمایید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *