صوتی و تصویری

شیائومی از تلویزیون هوشمند Redmi TV با کیفیت 4K رونمایی کرد

همان‌طور که انتظار می‌رفت برند زیر مجموعه شیائومی، یعنی ردمی بالاخره از نخستین تلویزیون هوشمند خود رونمایی کرد. تلویزیون هوشمند Redmi TV امروز در کنار دو گوشی هوشمند ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو به صورت رسمی معرفی شد. ردمی تی وی که تنها در یک مدل 70 اینچی عرضه می‌شود، قیمتی معادل 530 دلار دارد. این رقم، با قیمت تلویزیون هوشمند آنر برابری می‌کند که البته 50 اینچی است و اخیرا با سیستم عامل هارمونی (HarmonyOS) معرفی شد.

این تلویزیون هوشمند از نسل ششم موتور پردازش تصویر (Picture Quality Engine) استفاده می‌کند و به یک پردازنده 4 هسته‌ای 64 بیت با سرعت 1.5 گیگاهرتز مجهز شده است. گرافیک مورد استفاده در این تلویزیون هوشمند Mali-450 MP3 است که حداکثر سرعت پردازش در آن به 750 مگاهرتز می‌رسد. تلویزیون هوشمند Redmi TV از 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند.

برای تجربه صوتی خوشایند، ردمی تی وی از فناوری Dolby Audio و DTS-HD استفاده می‌کند. سه پورت HDMI، دو درگاه USB، وای-فای دو باند 802.11 b/g/n/ac و بلوتوث 4.2 هم امکانات ارتباطی این گجت هستند. هم‌چنین در این تلویزیون رابط کاربری PatchWall استفاده شده است.

شیائومی در تلاش است، برند ردمی را به عنوان یک علامت تجاری مستقل گسترش دهد. در واقع شیائومی در تلاش است اکوسیستم ردمی را ایجاد نماید. Lu Weibing مدیر کل برند ردمی چندی پیش گفته بود که این برند به استراتژی خود مبنی بر معرفی محصولات مقرون به صرفه به عنوان عامل اصلی موفقیت این برند، پایبند خواهد ماند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا