لپ تاپ

نسل جدید لپ‌تاپ ردمی‌بوک 14 با پردازنده نسل دهم اینتل معرفی شد

لپ تاپ ردمی بوک 14 پلاس مجهز به پردازنده های نسل دهمی اینتل Core i5 و Core i7 و همچنین یک کارت گرافیک مجزا رسما معرفی شد. لپ تاپ ردمی بوک 14 پلاس به بدنه‌ تمام فلزی سبک و یک نمایشگر 14 اینچی با حاشیه‌های باریک کناری و وضوح صفحه فول اچ دی تجهیز شده است.

این لپ تاپ به افکت‌های صوتی باکیفیت ٬DTS فناوری استندبای قدرت Modern Standby و همچنین Xiaomi Smart Unlock 2.0 مجهز خواهد بود. نسخه‌ بهبود پیدا کرده ردمی بوک جدید از ماه سپتامبر به فروش خواهد رسید. ویندوز 10 مایکروسافت و نسخه‌ دانش آموزی و خانگی آفیس به ارزش 105 دلار به صورت پیشفرض در این دیوایس نصب هستند.

همچون نمونه نسل هشتمی، نسخه بهبود یافته نیز در سه پیکربندی روانه بازار خواهد شد. نکته قابل توجه این است پردازنده مورد استفاده تنها تفاوت این مدل نخواهد بود، بلکه نسخه بهبودیافته ردمی بوک 14 در دو رنگ جدید عرضه خواهد شد تا تمایز بیش‌تری با نمونه مجهز به پردازنده نسل هشتم اینتل داشته باشد. سه پیکربندی این نوت‌بوک به شرح زیر است:

  • مدل پایه: پردازنده Core i5-10210U، هشت گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه SSD و پردازنده گرافیکی انویدیا MX250
  • مدل میانی: پردازنده Core i5-10210U، هشت گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه SSD و پردازنده گرافیکی انویدیا MX250
  • مدل بالارده:  پردازنده Core i7-10510U، هشت گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه SSD و پردازنده گرافیکی انویدیا MX250

پردازنده Core i5-10210U از سری محصولات خانواده Comet Lake اینتل است که دارای 4 هسته واقعی و 8 هسته مجازی است. میزان کش این پردازنده 8 مگابایت است. فرکانس پایه Core i5-10210U روی عدد 1.8 گیگاهرتز تنظیم شده که می‌تواند در یک هسته به 4.9 گیگاهرتز و چند هسته‌ای به 4.3 گیگاهرتز در حالت توربو افزایش پیدا کند. بدیهیست که این لپ تاپ به یک سیستم خنک کننده نیز مجهز خواهد بود. یک منطقه‌ی حرارتی با یک خنک کننده‌ی بزرگ تضمین می‌کند که لپ تاپ در استفاده‌های چند وظیفه‌ای خنک باقی خواهد ماند.

ردمی بوک 14 پلاس ارائه کننده‌ی عمر باتری 10 ساعته است٬ در حالی که به لطف فناوری شارژ سریع می‌تواند در عرض 35 دقیقه 50 درصد ظرفیت آن شارژ شود. مدل پایه نسخه بهبود یافته ردمی بوک 14 با قیمت 559 دلار و در رنگ خاکستری به فروش می‌رسد. نسخه میانی که تنها تفاوت آن با نسخه پایه، ظرفیت بیش‌تر حافظه داخلی است با قیمت 629 دلار و در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و رزگلد عرضه می‌شود. نسخه بالارده نیز تنها در رنگ نقره‌ای و با قیمت 699 دلار روانه بازار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا