سری Mi Box دستگاه‌های Android TV شیائومی یکی از محبوب‌ترین استریم باکس ها در سراسر جهان هستند که پلتفرم متمرکز بر تلویزیون گوگل و قیمت ارزانی را ارائه می‌کنند. این شرکت به تازگی یک دستگاه Mi Box دیگر را عرضه کرده، و به نظر می رسد این یک تقویت بزرگ برای تمام تی وی باکس مبتنی بر گوگل است.

Mi Box 4S Max این هفته در چین عرضه شد و ویژگی‌های برجسته آن احتمالاً افزایش رم و فضای ذخیره‌سازی است. تی وی باکس جدید دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. این بدان معناست که شیائومی باکس جدید نسبت به دستگاه‌های رقیب مانند Tivo Stream 4K، Nvidia Shield TV tube و Chromecast with Google TV که همگی 2 گیگابایت رم و 8 گیگابایت فضا ارائه داده، فضای ذخیره‌سازی و رم بیشتری دارد. برجستگی ذخیره سازی به ویژه مهم است زیرا 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی در کوتاه ترین زمان پر می شود.

Mi Box 4S Max شیائومی مجهز به چیپست مقرون به صرفه Amlogic S905X3 است که دارای چهار هسته Cortex-A55 و پردازنده گرافیکی Mali-G31 MC2 است. همچنین به عنوان یک باکس 4K/60fps و با قابلیت 8K تبلیغ می‌شود، اما APC TV خاطرنشان کرده که از پشتیبانی سخت‌افزاری برای رمزگشایی AV1 پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین نباید انتظار پخش روان 8K را داشته باشید. سایر مشخصات قابل توجه شامل پشتیبانی 4K HDR، پورت HDMI 2.1، رابط کاربری MIUI for TV، پورت USB 3.0 و کنترل از راه دور بلوتوث است. Mi Box 4S Max در حال حاضر تنها در چین با قیمت 499 یوان (75 دلار) موجود است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *