فناوری

هواوی از تبلت مدیاپد M6 توربو با 6 گیگابایت رم معرفی شد

هواوی به تازگی نسخه جدیدی از تبلت مدیاپد M6 در چین رونمایی کرد. این تبلت جدید مدیاپد M6 توربو نام داشته، بجای 2 گیگابایت رم، اکنون 6 گیگابایت حافظه رم دارد. در حال حاضر علت عرضه تبلت های قدرتمند از سوی شرکت هواوی مشخص نشده است. نسخه اصلی این تبلت در ماه ژوئن سال جاری میلادی در معرض دید عموم قرار گرفت.

این تبلت جدید هواوی در دو رنگ قرمز و آبی وارد بازار می شود. روی پنل پشتی این محصول شاهد حضور الگوهای خاصی هستیم که بر اساس زاویه نگهداری آن، رنگ خاصی را به نمایش می گذارند. این سبک طراحی از چندین سال پیش در دنیای گوشی های هوشمند وجود داشت؛ با این حال به تازگی وارد تبلت ها شده است.

هواوی این تبلت زیبا را با نمایشگری 8.4 اینچ با رزولوشن جذاب 2560 در 1600 پیکسلی از نوع IPS LCD همراه کرده که تقریباً مشابه نسخه غیر Turbo است. همچنین در داخل بدنه یک شکاف هم برای اضافه کردن درگاه میکرو اس دی در نظر گرفته شده است که می‌تواند راهکاری برای افزایش حافظه 128 گیگابایتی داخل تبلت باشد.

روی پنل پشتی این تبلت شاهد قرارگیری دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی هستیم و دوربین سلفی آن نیز 8 مگاپیکسلی است. هواوی برای جدیدترین تبلت خود سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای و رابط کاربری EMUI 9.1 را در نظر گرفته است. انرژی تبلت مدیاپد M6 توربو توسط یک باتری 6100 میلی آمپر ساعتی تامین می شود.

ظاهراً تصمیم هواوی بر این است که تبلت MediaPad M6 Turbo فعلاً فقط در کشور چین عرضه شود و قیمت پایه 2699 یوآن معادل 377 دلار نیز برای نسخه Wi-Fi و 299 یوآن معادل 419 دلار نیز برای نسخه 4G در نظر گرفته شده است. البته به نظر هواوی برنامه دیگری برای عرضه جهانی این تبلت جذاب در نظر دارد ولی هنوز اطلاعات بیشتری از آن در دست نداریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا