شرکت رویال سال گذشته از اولین گوشی هوشمند تاشو جهان، FlexPai رونمایی کرد. فلکس‌پای اولین و در حال حاضر تنها گوشی انعطاف‌پذیری است که روانه بازار شد.  چندی پیش یک نسخه از این گوشی در اختیار کانال یوتیوب JerryRigEverything قرار گرفت تا تست مقاومت را روی آن انجام دهد و دوام تنها گوشی تاشوی قابل خرید دنیا را در بخش های مختلف بسنجد. حالا زمان آن رسیده که بدنه این گوشی از هم باز شود تا مشخص گردد که قیمت ۱۳۱۹ دلاری آن بابت استفاده از چه قطعاتی است.

در ویدئوی زیر مشاهده می‌کنید که مشابه آنچه که در اکثر کالبدشکافی‌ها دیده بودیم، عملیات باز شدن گوشی با حرارت دادن به قاب پشتی گوشی و جداسازی آن آغاز می‌شود. در سمت راست گوشی مادربرد و درسمت راست باتری قرار گرفته است و این دو بخش از طریق چند کابل به یکدیگر متصل شده‌اند. در وسط این دو قسمت لولای گوشی جای گرفته است که مسئولیت سنگین تاشدن گوشی را برعهده دارد. ساختار این لولا متفاوت با آن چیزی است که در گلکسی فولد سامسونگ دیده بودیم.

یکی از نکات جالبی که زک نلسون در این ویدئو کشف کرد، آن بود که در مشخصات فلکس‌پای عنوان شده بود دوربین آن دارای لرزشگیر اپتیکال است، اما در کالبدشکافی مشخص شده که هیچکدام از دو دوربین این گوشی دارای OIS نمی‌باشند. در ادامه از شما دعوت می‌کنیم ویدئوی کالبدشکافی گوشی Royole FlexPai را تماشا کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *