موبایل و تبلت

انتشار جزییاتی جدید از گوشی اکسپریا 2 سونی

براساس گزارشات، سونی تصمیم دارد که از جانشین گوشی اکسپریا 1 در نمایشگاه IFA 2019 رونمایی کند. چند تصویر احتمالی از اسمارت‌فون اکسپریا 2 به‌صورت آنلاین منتشر شده و نگرشی مناسب از دستگاه آینده سونی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سونی اکسپریا 1 به همراه یک مدل ارزان‌تر یعنی اکسپریا 10 اولین گوشی‌های این شرکت بودند که از نمایشگرهایی با نسبت تصویر 21:9 استفاده می‌کردند. ابعاد نمایشگر هم طوری بود که آن را به گزینه مناسبی برای تماشای فیلم تبدیل می‌کرد.

دستگاهی که در این تصاویر مشاهده می‌شود هم به نظر مشخصات مدل قبلی اکسپریا را دارد با این تفاوت که دوربین پشتی آن به سمت چپ منتقل شده است. سایر مشخصات مثل محل اسپیکر مکالمه و جایگیری کلیدهای فیزیکی و سنسور اثر انگشت در حاشیه سمت راست گوشی، نسبت به اکسپریا 2 تغییری نکرده است. با بررسی حواشی جانبی گوشی متوجه خواهیم شد که سونی موقعیت قرارگیری دکمه‌های تنظیم میزان بلندی صدا، دوربین، پاور و حسگر اثرانگشت در سمت راست بدنه گوشی را تغییر نداده است. متاسفانه فهرست مشخصات کامل دستگاه هنوز منتشر نشده است.

اطلاعات لو رفته در ماه جولای گذشته تائید کرد که دستگاهی با شماره مدل J8010 (احتمالا اکسپریا 2)، همانند پرچم‌دار اکسپریا 1 از نمایشگری با رزولوشن 3840 در 1644 پیکسل بهره خواهد برد. همچنین برخی شایعات دیگر نشان دادند که دستگاهی موسوم به اکسپریا 1R با یک نمایشگر خیره‌کننده 5K (با رزولوشن معادل 5040 در 2160 پیکسل) عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا