صوتی و تصویری

ال‌جی از ویدیو پروژکتور CineBeam 4K رونمایی کرد

نسل جدید ویدیو پروژکتور ال جی CineBeam 4K پیش از برگزاری نمایشگاه ایفا 2019 معرفی شد. ویدئو پروژکتورها می‌توانند مزایای بسیار زیادی نسبت به تلویزیون‌ها داشته باشند که از جمله آنها می‌توانیم به عدم نیاز به جا و مکان بزرگ برای نصب، حمل و نقل آسان، وزن بسیار کمتر در مقایسه با تلویزیون‌ها به خصوص در ابعاد بزرگ و غیره دارند.

به تازگی این امکان هم به وجود آمده که بتوان ویدئو پروژکتورهایی با رزولوشن خروجی تصویر4K را در بازار تهیه کرد. محصول CineBeam یکی از این دسته پروژکتورهاست که شرکت ال‌جی به تازگی معرفی کرده و می‌تواند از تابنده‌های LED خود برای تابش محتوا روی صفحه استفاده کرده و تجربه متفاوتی از نمایش تصویر را در اختیار کاربران قرار دهد.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید با استفاده از این محصول دیگر نیاز به جای دادن صفحه بزرگ تلویزیون در دکوراسیون منزل نیست؛ به راحتی می‌توان پرده نمایش را در محلی نزدیک به سقف منزل نصب کرد و تنها زمانی که نیاز باشد آن را باز نموده و محل نمایش محتوا را ایجاد کرد. این پروژکتور توانایی تولید ابعادی معادل 90 تا 120 اینچ را دارد و این کار با تنظیم ریموت کنترلی که برای دستگاه ارائه شده ممکن است. ال جی برای نخستین بار این پروژکتور را در نمایشگاه ایفا 2019 برلین در معرض دید همگان قرار خواهد داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا