اچ‌تی‌سی بالاخره یک گوشی جدید عرضه کرد – Desire 22 Pro جدیدترین پیشنهاد سازنده مشهور تایوانی است که در سال‌های گذشته تمرکز خود را روی VR تغییر داده است. Desire 22 Pro یک گوشی میان رده با نمایشگر 6.6 اینچی LCD و نرخ تازه سازی 120 هرتزی، چیپست اسنپدراگون 695 و باتری 4520 میلی آمپر ساعتی است.

با اکوسیستم Viverse HTC و محصولات HTC VR مانند هدست HTC Vive Flow سازگار است. سازگاری Viverse عامل اصلی فروش این محصول است که به شما امکان می دهد از طریق گوشی و هدست HTC VR متصل به محتوای مجازی متاورس دسترسی داشته باشید. HTC همچنین ابزار Viverse خود را برای کمک به مدیریت دارایی های دیجیتالی مانند ارزهای دیجیتال و NFT به طور مستقیم از تلفن همراه آورده است.

Desire 22 Pro همچنین دارای یک دوربین 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 در کنار یک لنز اولتراواید 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و یک ماژول عمق میدان 5 مگاپیکسلی است. یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی f/2.0 در جلو وجود دارد که در داخل یک سوراخ پانچ قرار گرفته است. این گوشی با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده که از طریق microSD قابل ارتقا است.

قسمت نرم افزار توسط اندروید 12 پوشانده شده، در حالیکه باتری 4520 میلی آمپر ساعتی از شارژ سریع سیمی 18 واتی، شارژ بی سیم 15 واتی و همچنین شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی می کند. یک سنسور اثر انگشت در کناره و مقاومت IP67 در برابر آب و گرد و غبار وجود دارد. HTC Desire 22 Pro در رنگ های طلایی و مشکی عرضه می شود و با قیمت 404 دلار در تایوان و 459 یورو در اروپا به فروش می رسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *