نرم افزار و اینترنت

قابلیت برقراری تماس بزودی از طریق نرم افزار Your Phone مایکروسافت میسر می شود

چند ماه پیش بود که گزارشاتی منتشر شد مبنی بر اینکه Your phone به زودی قادر به برقراری تماس تلفنی بر روی دسکتاپ از طریق گوشی اندرویدی خواهد شد. حال اکانت توییتری Ajith که یکی از فاش کنندگان مرتبط با ویندوز است، از این ویژگی همراه با جزئیات بیش‌تری پرده برداشته است.

Ajith، یکی از افشاگران سرشناس ویندوز با انتشار توئیتی حاوی یک اسکرین‌شات، از حضور این ویژگی در آخرین نسخه نرم‌افزار Your Phone خبر داده است. در این اسکرین‌شات شاهد حضور تمامی المان‌های مورد نیاز برقراری تماس با استفاده از دستگاه ویندوزی هستیم. در واقع شاهد اضافه شدن بخش Calls به بخش‌های اصلی نرم‌افزار هستیم. در این بخش علاوه بر امکان شماره‌گیری قادر به جستجو در میان مخاطبین نیز خواهید بود.

این ویژگی توسط مجوزها در تنظیمات برنامه‌ها پشتیبانی می‌شود. اپلیکیشن Your Phone به سرعت در حال اضافه کردن ویژگی‌های جدید و کاربردی است که این امر می‌تواند آن را به گزینه‌ای قانع کننده برای کاربران دسکتاپ که اصراری به استفاده همیشگی از گوشی خود ندارند، بدل کند. هنوز مشخص نیست که این ویژگی چه زمانی عرضه خواهد شد اما حدس ما این است که با توجه به اخبار احتمالا به زودی شاهد عرضه این ویژگی خواهیم بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا