نرم افزار و اینترنت

نسخه جدید اوت لوک در ویندوز، سال آینده جایگزین Mail و Calendar خواهد شد

مایکروسافت بیش از یک سال است که به طور عمومی یک اپلیکیشن Outlook بازطراحی شده برای ویندوز را آزمایش کرده و ظاهراً نزدیک به اتمام است. این شرکت اکنون یک جدول زمانی برای عرضه کامل و نحوه جایگزینی برنامه‌های بهره‌وری منسوخ ویندوز را تأیید کرده است.

Outlook جدید برای ویندوز مبتنی بر برنامه وب Outlook.com بوده که با طراحی کلی در مقایسه با برنامه قدیمی Outlook و ادغام بهبود یافته با سایر خدمات مایکروسافت 365 است. هنگامی که اولین ساخت‌های آزمایشی منتشر شد، فاقد بسیاری از ویژگی‌های حیاتی بود، مانند پشتیبانی از حساب‌های شخصی مایکروسافت (آدرس‌های @outlook.com)، پشتیبانی آفلاین، پشتیبانی از حساب POP و تعویض چند حساب. بسیاری از این موارد برطرف شده، اگرچه ردیاب ویژگی مایکروسافت از سپتامبر به‌روزرسانی نشده است.

همچنین برخلاف Outlook فعلی برای ویندوز که در طرح‌های پولی مایکروسافت 365 موجود بوده، کاملاً رایگان است. مایکروسافت اکنون تأیید کرد که Outlook جدید بر روی ویندوز 11 جدید “از سال 2024” به عنوان برنامه ایمیل پیش فرض نصب خواهد شد. روی کامپیوترهای موجود، در برنامه‌های Windows Mail و Calendar یک تغییر جهت تغییر به Outlook وجود خواهد داشت. در نهایت، در پایان سال 2024، برنامه های ایمیل و تقویم منسوخ شده از مایکروسافت استور حذف خواهند شد. مشخص نیست چه زمانی برنامه‌های قدیمی به طور کامل کار نمی‌کنند، اما احتمالاً در همان زمان که از فروشگاه خارج می‌شوند، خواهد بود.

منبع
howtogeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا