اپل در مراسم امشب خود از ساعت هوشمند اپل واچ سری 5 رونمایی کرد. یکی از ویژگی های مهم این ساعت می توان به داشتن نمایشگر همیشه روشن اشاره کرد که به کاربران اجازه می‌دهد که در کنار ۱۸ ساعت شارژ دهی همواره با یک نگاه بتوانند ساعت را ببینند.

اپل برای این که میزان ۱۸ ساعت شارژدهی را تضمین کند، در اپل واچ سری ۵ از یک نمایشگر دما پایین پلی سیلیکون و اکسید استفاده کرده واچ فیس‌های اپل و برنامه مخصوص ورزش نیز همگی برای پشتیبانی از این ویژگی آپدیت شده‌اند.

اپل واچ سری 5 از لحاظ ظاهر بدنه و طراحی تغییرات قابل توجهی نسبت به نسل پیشین خود نداشته است؛ با این حال این محصول مجهز به نمایشگر اولد شده است که در نوع خود اولین محصول تولید شده از طرف اپل با این فناوری به‌حساب میاید. اپل واچ سری 5 اولین ساعت هوشمند شرکت اپل است که دارای نمایشگر اولد بوده و از لحاظ کیفیت تصویر بسیار بهینه‌تر از اپل واچ نسل پیشین بوده است.

اپل واچ سری 5 مجهز به تراشه 64 بیتی S5 بوده که از لحاظ بهینه سازی و سرعت پردازش بسیار بهتر از محصول سال گذشته خود شده است. اپل تلاش کرده تا کیفیت سنسورهای مربوط به ردیابی فاکتورهای سلامتی را بهبود داده است تا از آن طریق کاربران به‌صورت بهینه‌تری بتوانند اطلاعات مربوط به فعالیت‌های بدنی خود را تشخیص و ردیابی کنند. همچنین اپل واچ به سری ۵ به یک قطب‌نمای داخلی نیز مجهز شده است که باعث می‌شود Apple Maps بدون وابستگی به آیفون با دقت بیشتری به مسیر‌یابی کاربران کمک کند. همچنین نسخه سلولار اپل واچ سری ۵ قابلیت برقراری تماس با واحد‌های اورژانسی را دارد که با استفاده از قطب‌نمای جدید، موقعیت مکانی شما را نیز به پلیس اطلاع می‌دهد.

نسخه‌ی پایه اپل واچ سری ۵ که از قطب‌نمای داخلی بهره می‌برد، با قطب‌نمای داخلی و قیمت ۳۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد؛ در‌حالی‌که برای خرید نسخه‌ Cellular که از برقراری تماس پشتیبانی می‌کند، باید ۴۹۹ دلار پرداخت شود.  افزون‌بر موارد گفته‌شده، اپل واچ ۵ با بدنه‌ای سرامیکی و تیتانیومی نیز دردسترس قرار خواهد گرفت.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *