موبایل و تبلت

آشنایی با قابلیت Deep Fusion در دوربین آیفون 11

شب گذشته در رویداد اپل از محصولات مختلفی رونمایی شد که در اختیار شما عزیزان قرار دادیم اما در این میان تکنولوژی جدیدی با نام Depp Fusion ارائه شد که در مدل‌های پرچمدار آیفون در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در واقع این قابلیت علم دیوانه وار محاسباتی عکاسی را به کار گرفته است.

این قابلیت فقط در آیفون‌های ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس در دسترس است و آیفون ۱۱ از این ویژگی برخوردار نخواهد بود. Deep Fusion به کاربران این اجازه را می‌دهد که بیشترین میزان جزئیات را هنگام عکسبرداری ثبت کنند. آیفون ۱۱ پرو با کمک موتور پردازش عصبی چیپست جدید A13 Bionic تعداد ۹ عکس مختلف را با یکدیگر ادغام می‌کند.

در نهایت تصویری که در اختیارتان قرار خواهد گرفت یک تصویر با جزییات بالا و نویز کمتر خواهد بود. این قابلیت به طور کلی برای عکاسی در شب طراحی نشده است اما در فضای روشن عملکرد دقیقی را به ارمغان خواهد آورد. البته حالت Night نیز در این محصولات جدید اپل ارائه شده که عکاسی در فضای تاریک را ساده‌تر خواهد کرد و نقاط تاریک را روشن‌تر و شفاف می‌کند در نتیجه شاهد تصاویری با وضوح بالاتر در شب یا مکان‌های تاریک خواهیم بود.

هنوز دقیقا اعلام نشده که چه زمانی می‌توانیم انتظار Deep Fusion را داشته باشیم، اما احتمالا در ماه‌های آینده به دستگاه‌های جدید می‌رسد و روند جدیدی را در عکاسی به همراه خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا