گجت و پوشیدنی

لنوو از ساعت هوشمند Carme با نمایشگر رنگی رونمایی کرد

هفته گذشته لنوو از دو گوشی هوشمند جدید A6 Note و K10 Note رونمایی کرد و امروز این شرکت ساعت هوشمند جدیدی با نام لنوو Carme را رونمایی کرد. ساعت هوشمند لنوو Carme به نمایشگر 1.3 اینچی لمسی رنگ مجهز شده که دارای طراحی 2.5D است. طراحی خمیده این نمایشگر باعث استفاده راحت تر کاربران از این اسمارت واچ می شود.

ساعت جدید Carme با بند لاستیکی به رنگ سیاه و سبز ارائه می شود. این ساعت هوشمند می تواند سیستم های هشدار دهنده را برای پیام های متنی و مکالمات روی صفحه نمایش دهد و دارای ویژگی های تناسب اندام مانند گام شمار، مانیتورینگ ضربان قلب و مانیتور خواب است. افزون بر این ها این ساعت می تواند فعالیت های ورزشی مختلفی را ردیابی کرده و با یک یادآوری همراه باشد.

این دستگاه قابلیت هایی مانند پیش بینی آب و هوا و آلارم را در اختیار کاربران قرار می دهد. این ساعت هوشمند همچنین امکان پیدا کردن گوشی گم شده کاربران را فراهم می کند. ساعت هوشمند لنوو Carme از استاندارد IP68 پشتیبانی می کند که به معنای مقاومت آن در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است، البته کاربران نمی توانند توسط آن شنا کنند.

این دستگاه توسط بلوتوث 4.2 به گوشی های اندرویدی و همچنین آیفون متصل می شود. انرژی این ساعت توسط یک باتری 200 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که بر اساس ادعای سازنده آن، تا 7 روز شارژدهی دارد. ساعت لنوو Carme با بند لاستیکی و با قیمت 45 یورو از 15 سپتامبر وارد بازار فروش می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا