لاجیتک به تازگی از ماوس گیمینگ جدید وایرلس مدل G604 LIGHTSPEED با 15 کلید قابل برنامه ریزی رونمایی کرد. G604 لایت اسپید برای گیمرهایی که عاشق بازی هستند طراحی شده و همچنین یک ابزار همه کاره است که برای کاربران حرفه‌ای در زمینه‌های کاری مختلف نیز قابل استفاده خواهد بود.

ماوس G604 لایت اسپید به گونه‌ای طراحی شده است که دارای شش دکمه بوده که با انگشت شست قابل کنترل خواهند بود، بنابراین شما می‌توانید در بهترین حالت بازی کنید و از طریق اعمال و کارهای مختلف، کنترل کاملی را در بازی در اختیار داشته باشید. ماوس گیمینک جدید به حسگر HERO (اپتیکال با کارایی بالا) و دقت 16 هزار DPI مجهز شده و روش اتصال از طریق بلوتوث و یا لایت اسپید وایرلس را در اختیارتان می گذارد.

این ماوس با قابلیت اتصال لایت اسپید وایرلس تا 240 ساعت بالاترین کارایی را خواهد داشت و از سوی دیگر با بلوتوث تا بیش از 5.5 ماه قابل استفاده خواهد بود. در نتیجه شاهد کارایی بالایی از این ماوس گیمینگ بی‌سیم خواهیم بود و نیازهای کاربران حرفه‌ای نیز برطرف خواهد شد. کلید های این ماوس را می‌توان با استفاده از نرم افزار G HUB Logitech برنامه ریزی کرد. این نرم افزار پیشرفته گیمینگ با داشتن یک رابط کاربری مدرن، به گیمرها اجازه می‌دهد تا به سرعت دستورات مربوط به هر دکمه را بر روی ماوس خود شخصی سازی کنند.

لاجیتک G604 لایت اسپید  از همین حالا پیش فروش شده و در پاییز سال جاری و با قیمت 100 دلار روانه بازار می شود. در مقایسه باید اشاره کرد که G603 با قیمت 70 دلاری به فروش می رسید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *