شرکت MSI ماوس گیمینگ بیسیم جدید را با نام CLUTCH GM41 روانه بازار کرده است. این اولین تلاش شرکت برای تولید یک ماوس بازی بی سیم سبک وزن است، که همانطور که از نامش پیداست، از مواد سبک با قابلیت های بی سیم مناسب برای بازی های رقابتی ساخته شده است. چنین ماوس هایی اخیراً به ویژه در میان گیمرهای رقابتی FPS که خواهان ماوس بسیار چابکی هستند که با کشیدن کابل مانع آنها نمی شود، محبوبیت زیادی پیدا کرده اند.

نسخه بی سیم دارای همان طراحی متقارن، ماده پلاستیکی سبک و ویژگی های مشابه با وزن چشمگیر 74 گرم نسبت به نسخه سیمی است. اسکیت های PTFE در زیر ماوس یک سر خوردن صاف در سطح ایجاد می کنند و دسته های لاستیکی به نگه داشتن محکم دست کمک می کنند. همچنین جدیدترین فناوری بی سیم 2.4G برای کاهش تأخیر انتقال فقط به 1 میلی ثانیه و در نتیجه پاسخ دهی تقریباً 10 برابر سریع تر از ماوس بی سیم معمولی در بازار وجود دارد.

دوام باتری این ماوس با شارژ کامل تا 80 ساعت قابل استفاده است. شارژ کامل آن 90 دقیقه طول می کشد، اما گیمرهایی که باید سریع به بازی برگردند می توانند 10 دقیقه ماوس را شارژ کنند تا حداکثر 9 ساعت عمر باتری داشته باشند. در غیر این صورت گیمرها می توانند با قرار دادن مستقیم کابل USB موجود در ماوس، به بازی خود ادامه دهند. طول عمر باتری ارائه شده ممکن است بسته به استفاده و شرایط محیطی متفاوت باشد.

ماوس Clutch GM41 LIGHTWEIGHT WIRELESS با یک سنسور PIXART PAW-3370 همراه بوده که حساسیت 20000DPI و ردیابی حرکتی IPS 400 دارد. همچنین سوئیچ DPI به عنوان وسیله ای برای کاهش وزن در زیر ماوس قرار دارد. قرار دادن کنترل های DPI در مرکز بالای ماوس به متریال و مدار اضافی نیاز دارد. در زیر دکمه های چپ و راست سوییچ های با دوام OMRON قرار دارند که بیش از 60 میلیون کلیک مقاوم هستند. نرم افزار MSI Dragon Center می تواند برای شخصی سازی تنظیمات مختلف ماوس از جمله نور RGB مورد استفاده قرار گیرد. همراه ماوس یک دانگل USB، یک پایه شارژ اختصاصی و یک کابل رایگان FRIXION رایگان برای بازی های با سیم وجود دارد. هنوز قیمت این محصول اعلام نشده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *