گوگل امروز سرویس اشتراکی Google Play Pass را با بیش از 350 اپلیکیشن و بازی بدون پرداخت درون برنامه و حق اشتراک ماهانه 4.99 دلار در دسترس کاربران قرار داد.

بنابر اعلام گوگل هم‌اکنون یک دوره 10 روزه رایگان برای آزمایش این سرویس وجود دارد و زمان عرضه آن برای کاربران خارج از ایالات متحده به زودی انجام خواهد شد. هزینه ای که کاربران باید برای استفاده از این برنامه بپردازند برای سال اول تنها ماهی 1.99 دلار است. این هزینه پس از یک سال به ماهی 4.99 دلار افزایش می یابد که با قیمت ماهانه اپل آرکید در زمان رونمایی برابر است.

حق اشتراک ماهیانه سرویس پلی پس گوگل ماهیانه 7.99 دلار اعلام شده و راه مقرون بصرفه‌ای برای دسترسی به بازی‌های غیر رایگانی همچون Stardew Valley و Risk و یا برنامه‌هایی همچون Facetune و AccuWeather بدون نیازبه خرید کامل آنها با مبلغی بالاتر است.

گوگل اعلام کرده که تعداد برنامه‌ها و بازی‌های موجود برای عرضه در سرویس پلی پس فعلا در حد چند صد برنامه است و این شرکت تب جداگانه‌ای در پلی استور برای دیدن برنامه‌ها و بازی‌های موجود در این سرویس قرار داده است و با خرید حق اشتراک پلی پس امکان دسترسی به تمام بازی‌ها و برنامه‌های موجود در این لیست وجود خواهد داشت. گوگل یک امکان دیگر نیز در نظر گرفته و آن امکان به اشتراک‌گذاری سرویس پلی پس در میان اعضای خانواده البته تا 5 نفر است.

همچون اپل آرکید، گوگل پلی Pass نیز قرار است تب مخصوص به خود را در برنامه گوگل پلی داشته باشد. در این قسمت بازی ها بر اساس ژانر، محبوبیت و سایر فاکتورها – دقیقا مانند یک اپ استور کوچکتر – طبقه بندی می شوند. بازی ها در گوگل پلی Pass با علامت خاصی مشخص می شوند که راحت تر قابل تشخیص باشند. گوگل پلی Pass قرار است همین هفته روی دستگاه های اندرویدی در آمریکا قابل نصب باشد. سایر کشورها نیز به زودی از این سرویس بهره مند می شوند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *