شیائومی امروز در جریان رویداد ویژه‌ای در کنار گوشی‌های هوشمند خود از نسل جدید تلویزیون هوشمند 4K جدید خود با نام Mi Full Screen TV Pro رونمایی کرد. این تلویزیون از حاشیه بسیار کمی برخوردار است و از قابلیت پخش تصاویر 8K نیز پشتیبانی می‌کند.

شیائومی تلویزیون جدید خود را در ابعاد 43، 55 و 65 اینچ به بازا معرفی کرده است. این تلویزیون‌ها از تراشه جدید Amologic 12nm T972  که توسط شیائومی و املاجیک توسعه داده شده استفاده کرده است. این پردازنده دارای چهار هسته A55 با کلاک اسپید 1.9 گیگاهرتز می‌باشد که عملکرد آن 63 درصد بهتر و مصرف انرژیش 55 درصد بهبود پیدا کرده است.

این تلویزیون 4K به لطف وجود نسل نهم موتور پردازش تصویر از قابلیت پخش ویدئوی 8K نیز پشتیبانی می‌کند. حاشیه‌های این تلویزیون‌ها بسیار باریک و نسبت نمایشگر به بدنه آنها 97 درصد می‌باشد. فریم دور آنها از آلیاژ آلومینیوم، بدنه آن فلزی و طراحی پشت از کولار سه‌بعدی می‌باشد.

هوش مصنوعی بکار رفته در این تلویزیون‌ های هوشمند نیز متشکل از هوش مصنوعی خود شیائومی به نام XiaoAI و همچنین AIoT (جهت برقراری ارتباط با دیگر گجت‌ های اینترنت اشیا) است که با این تلویزیون‌ ها توانایی هدایت صوتی و دیگر کاربرد‌های مشابه را می‌دهد. همچنین هوش مصنوعی Patchwell AI نیز به دیگر هوش‌های مصنوعی این تلویزیون‌ها کمک می‌کند.

شیائومی این تلویزیون هوشمند را به دستیار صوتی هوشمند ویژه خود مجهز کرده است که می‌تواند فرامین صوتی کاربران را اجرا کند. این تلویزیون هوشمند جذاب را در ابعاد 43، 55 و 65 اینچ با قیمت 210، 337 و 477 دلار به بازار عرضه خواهد شد. این محصول فعلاً برای بازار کشور چین در تاریخ 27 سپتامبر عرضه خواهد شد و فعلاً خبری از عرضه جهانی آن نیست.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *