موبایل و تبلت

شیائومی نسخه جدید رابط کاربری MIUI 11 را معرفی کرد

همزمان با معرفی گوشی جدید شیائومی می 9 پرو 5G، شیائومی نسخه جدید رابط کاربری MIUI 11 بر پایه اندروید 10 رونمایی کرد. در جدیدترین فریم ور جدید تغییرات بصری جدیدی به همراه ویژگی های جدید مشاهده می شود.

در نسخه جدید MIUI 11 اکنون طراحی جدیدی به خود گرفته و دارای فونت جدیدی Milan Pro است که برای رسم الخط چینی و کاراکترهای مبتنی بر لاتین بهینه شده است. همچنین قابلیت مقیاس دهی پویای فونت‌ها و تغییر ضخامت کاراکترها برای بهینه شدن خوانایی را به همراه دارد که برای اولین بار چنین قابلیت‌هایی را به موبایل می‌آورد. MIUI 11 افکت‌های جدیدی برای always-on display را نیز در بر می‌گیرد که شامل انیمیشن‌ها، نوشتار و اعلانات سرویس‌های اجتماعی می‌شود.

یکی دیگر از موارد جدید در MIUI 11، تجربه صوتی پیشرفته با جلوه های صوتی طبیعی پویا و آلارم های جدید است. از لحاظ عملکرد، MIUI 11 دو مجموعه جدید از برنامه‌های اداری یعنی Mi Work و Mi Go را شامل می‌شود. Mi Work در بر دارنده قابلیت‌هایی از جمله به اشتراک‌گذاری فایل، انتقال داکیبومنت‌های حجیم، اسکرین کپچر و امکانات پرینت بی‌سیم می‌شود. از آن سو  Mi Go برای مصارف همراه عرضه شده و با ارائه مد extreme power saving، که تنها با داشتن 5 درصد شارژ، گوشی را به مدت 24 ساعت در حالت استندبای نگه می‌دارد.

گفته می شود که بتا عمومی MIUI 11 در تاریخ 27 سپتامبر برای 17 دستگاه وارد بازار خواهد شد، در حالی که نسخه کامل آن از اواسط اکتبر آغاز می شود. شیائومی همچنین فهرست دستگاه هایی که این رابط کاربری جدید را دریافت می کنند، منتشر کرده که در ادامه می توانید مشاهده کنید.

اوایل اکتبر اواخر اکتبر ماه نوامبر
Mi 9
Mi 9 Explorer
Mi 9 SE
Mi Mix 3
Mi Mix 2S
Mi 8
Mi 8 Youth
Mi 8 Explorer Edition
Mi 8 In-display Fingerprint Edition
Mi 8 SE
Mi Max 3
Redmi K20 Pro
Redmi K20 Pro Premium Edition
Redmi K20
Redmi Note 7
Redmi Note 7 Pro
Redmi 7
Mi 9 Pro 5G
Mi CC 9
Mi CC 9 Meitu Custom Edition
Mi CC 9e
Mi MIX 2
Mi Note3
Mi 6
Mi 6X
Redmi 7A
Redmi 6 Pro
Redmi Note 5
Redmi 6A
Redmi 6
Redmi S2
Mi Mix
Mi 5s
Mi 5s Plus
Mi 5X
Mi 5C
Mi Note2
Mi Play
Mi Max 2
Redmi Note 8
Redmi Note 8 Pro
Redmi 5 Plus
Redmi 5
Redmi 5A
Redmi 4X
Redmi Note 5A
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا