برند آنر امروز بروزرسانی جدیدی برای دستبند هوشمند آنر بند 5 منتشر کرده که به کاربران اجازه می‌دهد بدون دسترسی به گوشی خود٬ موسیقی در حال پخش روی آن را توسط این گجت کنترل کنند.

با این به‌روزرسانی٬ آنر بند 5 به کاربر اجازه می‌دهد از راه دور موسیقی در حال پخش روی گوشی خود را متوقف کرده یا تغییر دهد. علاوه بر این٬ کاربر قادر به کم و زیاد کردن صدا از طریق مچ‌بند خود نیز هست. این قابلیت با تمام گوشی‌های اندرویدی که به نسخه‌ 5 یا بالاتر پلتفرم اندروید مجهز هستند٬ سازگار خواهد بود.

با این قابلیت جدید کاربران قادر خواهند بود تا در حال ورزش کردن، بدون نیاز به دسترسی گوشی از طریق مچ بند موسیقی در حال پخش را مدیریت کنید. از آنجایی که اغلب کاربران تمایل دارند تا هنگام ورزش و فعالیت‌های فیزیکی٬ از هدفون‌های بیسیم استفاده کنند٬ در دست گرفتن گوشی برای تنظیم پخش موسیقی می‌تواند دردسر ساز باشد.

بنابراین جدیدترین به‌روزرسانی پنجمین نسل آنر بند هواوی می‌تواند این فرآیند را تا حد زیادی تسهیل ببخشد. بی‌تردید استفاده از یک مچ‌بند ورزشی در هنگام فعالیت فیزیکی خیلی ساده‌تر از یک گوشی هوشمند است که اغلب آن را در جیب خود یا یک محفظه‌ی امن قرار می‌دهید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *