گجت و پوشیدنی

معرفی کنترلر/کولر بازی GameSir X3 برای گوشی اندرویدی

گوشی های هوشمند ما هر سال که می گذرد قدرتمندتر می شوند. آنها اکنون به لطف پردازنده های ارتقا یافته و سایر قطعات داخلی خود قادر به اجرای وظایف فشرده تری هستند. این به توسعه‌دهندگان بازی اجازه می‌دهد تا عناوین AAA را به پلتفرم‌های تلفن همراه بیاورند – به‌جای اینکه آنها را منحصراً برای رایانه‌ها و کنسول‌ها نگه دارند. ناگفته نماند که بسیاری از سرویس‌های بازی ابری وجود دارند که به حداقل قدرت پردازش روی دستگاه نیاز دارند.

کنترلرهای زیادی برای گوشی های اندرویدی وجود دارد که انجام بهترین بازی های موبایل را لذت بخش تر می کند. با این حال، کنترلر جدید GameSir X3 دارای یک پیچ و تاب جالب است یعنی یک خنک کننده داخلی. این کنترلر بازی که با قیمت 100 دلار موجود است، به طور فعال گوشی اندرویدی شما را خنک می کند تا مطمئن شود که بیش از حد گرم نمی شود. این به شما امکان می دهد ساعت ها پشت سر هم بدون نگرانی در مورد عملکرد ضعیف بازی کنید. GameSir X3 تا حدودی شبیه به نسل قبلی خود است – با این تفاوت که یک سیستم خنک کننده به پشت آن متصل است.

نکته جالب در مورد GameSir X3 این است که به جای بیسیم، از طریق درگاه USB Type-C به تلفن شما متصل می شود. این تضمین می‌کند که هنگام اجرای بازی‌ها، تاخیر ورودی وجود ندارد. فن خنک کننده همچنین دارای یک سیستم نورپردازی RGB است – که ما را به یاد خنک کننده تلفن Razer Chroma می اندازد.

GameSir X3 با تمام بازی های اندروید و سرویس های بازی ابری که از کنترلرها پشتیبانی می کنند کار می کند. برای تطبیق پذیری بیشتر، همچنین می توانید دکمه ها را برای تغییر طرح کلی آن تغییر دهید. متاسفانه، X3 باتری ندارد. بنابراین در حالی که اندازه نسبتاً جمع و جور دارد، نمی‌توانید در حال حرکت بازی کنید. برای استفاده از آن باید همیشه به یک اتصال برق سیمی وابسته باشید. تا زمانی که گوشی شما دارای طولی بین 110 تا 179 میلی‌متر است، اندروید 9 یا بالاتر را اجرا می‌کند و درگاه USB نوع C دارد، می‌توانید از این لوازم جانبی 100 دلاری استفاده کنید.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا