گجت و پوشیدنی

اوپو از هدست Enco W51 و مچ بند هوشمند Band رونمایی کرد

علاوه بر معرفی گوشی های سری رینو4، اوپو همچنین از هدست بلوتوثی Enco W51 و مچ بند هوشمند اوپو باند رونمایی کرده است. ایربادز بیسیم Enco W51 دارای قابلیت هایی همچون حذف نویز بهبودیافته بوده که این شرکت با استفاده از سیستمی با دو میکروفون، میزان کاهش سر و صدا تا 35 دسی بل را فراهم می کند. سه میکروفون دیگر برای حذف نویز در تماس ها استفاده می شود. در هر جوانه در کل 6 میکروفون وجود دارد.

هنگامی که با یک تلفن مانند Oppo Reno4 که قابلیت انتقال دوگانه بلوتوث را دارد، جفت شده است، این هدفون می تواند به حالت کم تأخیر وارد شود – می تواند تا 47 میلی ثانیه پایین بیاید، بدترین سناریو 94 میلی ثانیه است. Enco W51 دارای IP54 بوده، یعنی مقاومت در برابر باران و عرق دارد. به لطف داشتن بلوتوث 5 هر جوانه تا 10 متر می تواند اتصال پایدار داشته باشد.

کیس آنها از شارژ بی سیم و سیم پشتیبانی می کند. با 15 دقیقه ای شارژ کردن، تا 9 ساعت کار کرده و با یک شارژ کامل تا 24 ساعت عمر باتری دارد. ایربادز جدید Enco W51 قرار است در رنگ های مشکی و سفید با قیمت 72 دلار عرضه شود.

مچ بند هوشمند Oppo Band در دو نسخه عرضه می شود: یکی با مچ بند TPU ساده و گزینه ای شیک تر با حلقه فلزی. این مچ بند هوشمند دارای نمایشگر 1.1 اینچی امولد بوده و 100 درصد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد. همچنین بیش از 160 واچ فیس برای انتخاب موجود است.

این مچ بند از مقاومت 50 متری در برابر آب برخوردار است، بنابراین می توانید آن را در استخر بگیرید. علاوه بر شنا، 11 حالت تمرین دیگر نیز وجود دارد. یک حالت دویدن در مسافت طولانی می تواند در کاهش کالری بیشتر ضمن کاهش خستگی به شما کمک کند. همچنین از سنسور پایش ضربان قلب و ردیابی اکسیژن SpO2 بهره می برد.

در مورد بی نظمی های ضربان قلب و مشکلات خواب مربوط به اکسیژن خون پایین، هشدار می گیرید. این گروه می تواند هر ثانیه به مدت 8 ساعت مستقیماً اندازه گیری SpO2 انجام دهد. باتری بکاری رفته در این مچ بند با یک بار شارژ تا 14 روز دوام می آورد. از دیگر ویژگی های مچ بند می توان به دریافت اعلان های موبایل، کنترل موزیک، و NFC برای پرداخت موبایلی و حمل و نقل اشاره کرد. اوپو باند جدید قرار است در رنگ های مشکی و بنفش با قیمت 28 دلار به فروش برسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا