نرم افزار و اینترنت

اینستاگرام، تب Following را از Activity feed حذف خواهد کرد

اینستاگرام در هفته های اخیر، مشغول کار و آزمایش روی قابلیت های و امکانات اپلیکیشنش است. اما گزارشات منتشر شده نشان می دهد که این شرکت متعلق به فیس بوک، قرار است یکی از قدیمی ترین و بحث برانگیزترین ویژگی های خود را حذف کند.

براساس گزارشات BuzzFeed، اینستاگرام شروع به حذف برگه Following از بخش Activity feed کرده است. این ویژگی برای اولین بار در سال 2011 معرفی شد و در واقع قبل از برگه Explore که امروزه بسیار محبوب است، پیش آمد. در زمان انتشار، این بهترین راه برای پیدا کرده محتوای جدید بوده، چراکه علاوه بر دنبال کردن کاربران، به کاربران اجازه می دهد تا پست های دیگران که لایک و یا دیدگاه داشته را مشاهده کنند. اما امروزه این ویژگی تا حد زیادی مورد استفاده بسیاری نیست.

این پلتفرم شبکه اجتماعی همچنین اعلام کرد که عملیات حذف این قابلیت طی هفته آتی به اتمام می رسد و پس از انجام این کار برگه Activity feed تنها روی فعالیت شخصی شما در اپلیکیشن متمرکز خواهد شد که شامل لیستی از افرادی است که لایک و نظرات خود را بر روی عکس‌های خود می‌گذارند علاوه بر پیشنهادها محتوایی که بر مبنای آنچه که با آن تعامل داشته‌اید را نشان می‌دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا