چند ماه پیش بود که پرچمدار زیر برند شیائومی با نام ردمی K20 پرو رونمایی شد. این پرچمدار اقتصادی ردمی توجهات زیادی را به خود جلب کرد و البته خیلی ها می خواهند بدانند که دوربین سه گانه آن چطور عمل می کند. در همین راستا، کارشناسان DxOMark به سراغ این گوشی رفتند و طبق معمول بررسی های مختلفی را روی عملکرد عکس برداری و فیلم برداری دوربین های این گوشی انجام دادند.

دوربین ردمی کی ۲۰ پرو مشخصات مناسبی دارد که از جمله آن به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در کنار دو سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو و 13 مگاپیکسلی فوق عریض دیگر می توان اشاره کرد. این ها می توانند یک بسته خیلی خوب برای موبایل پرچمدار در سال ۲۰۱۹ باشند، آن هم وقتی که شما یک پرچمدار اقتصادی زیر ۴۰۰ دلار می خرید.

کارشناسان پس از بررسی های مختلف، امتیاز کلی این گوشی را 102 را در نظر گرفتند، ولی برای عکاسی و ویدئوگرافی به ترتیب 108 امتیاز و 89 امتیاز کسب کرده است. در حال حاضر پرچمدارهای گوگل یکی از مراجع کیفیت عکاسی دوربین هستند و تنها پرچمداری که فعلا از این شرکت در بازار است، پیکسل ۳ بوده که آن هم البته با دوربین تکی ۱۲ مگاپیکسلی، همین امتیاز ۱۰۲ را ثبت می کند.

به طور کلی، این دوربین در اکثر شرایط قادر به ثبت تصاویری با نوردهی خوب و تعادل تکسچر/نویز مناسب است. با این حال، محدوده داینامیک و نمایان رنگ در بعضی شرایط ، تصویر مثبت کلی را کمی پایین نشان می دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *