موبایل و تبلت

تماشا کنید: تست مقاومت گوشی وان پلاس 7T

یک ماه پیش بود که وان پلاس ۷ تی رسما معرفی شد. این دستگاه طراحی ویژه ای دارد و برای دوربین سه‌گانه‌اش یک قاب دایره ای در نظر گرفته است. از برجسته‌ترین مشخصات این دستگاه می‌توان به تراشه اسنپدراگون 855 پلاس، نمایشگر 90 هرتزی Fluid AMOLED و باتری 3800 میلی آمپرساعتی با شارژر 30 واتی آن اشاره کرد.

در همین راستا، زک نلسون با کانال یوتیوب مشهور JerryRigEverything به سراغ این گوشی رفته و آن را در برابر شکنجه های مختلف مورد بررسی قرار داده است. این تست مقاومت هم مانند همیشه با تست خراشیدگی آغاز می‌شود که در آن زک با اجسام تیزی که با میزان سختی متفاوت در اختیار دارد به سراغ گوشی می‌رود.

نمایشگر گوشی، بلندگوهای دستگاه، لبه‌های فلزی، قاب پشتی و دوربین‌ها همگی در این تست مورد بررسی قرار می‌گیرند و البته در این تست قاب پشتی با اجسام تیز دیگری مانند سکه و پیچ نیز تماس خواهد داشت تا میزان خش‌پذیری آن سنجیده شود. در مرحله دوم میزان مقاومت نمایشگر ۹۰ هرتز اولد دستگاه در برابر شعله‌های آتش سنجیده می‎شود. در نهایت این تست با آزمون خمیدگی و اعمال فشار به دو طرف گوشی با دست به پایان می‌رسد. در ادامه شما را به تماشای ویدیوی تست مقاومت گوشی وان پلاس 7 تی دعوت می کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا