موبایل و تبلت

ویوو U3 با تراشه اسنپدراگون 675 و دوربین سه گانه معرفی شد

ویوو از گوشی هوشمند جدید میان رده خود با نام vivo U3 پرده برداشت. از مشخصات این گوشی می توان به تراشه اسنپدراگون 675 و دوربین سه گانه اشاره کرد.

این گوشی جدید دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بوده و در بریدگی بالای نمایشگر دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار دارد. در پشت گوشی دوربین سه گانه با سنسورهای 16 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو قرار گرفته است. سنسور اثر انگشت در پشت گوشی جای گرفته است.

این گوشی همچنین به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 675 با 4/6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز بوده و از سیستم عامل اندروید 9 پای با رابط کاربری Funtouch OS 9 با ویژگی هایی همچون Multi-Turbo ، Game Space و دستیار دیجیتالی مبتنی بر هوش مصنوعی Jovi شرکت بهره می برد.

علاوه بر این، انرژی مورد نیاز دستگاه از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین شده و از شارژ سریع 18 واتی با درگاه میکرو یواس‌بی پشتیبانی می کند. این گوشی قرار است در رنگ های مشکی، آبی و سبز در اختیار مشتریان قرار گیرد. قیمت در نظر گرفته شده برای مدل 4/64 گیگابایتی برابر 140 دلار و مدل 6/64 گیگابایتی نیز معادل 170 دلار است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا