موتورولا به تازگی از جدیدترین مدل گوشی هوشمند خود با نام One Vision رونمایی کرده است. این میان رده اولین گوشی است که دارای نمایشگر سینماتیک 21:9 با دوربین سلفی حفره دار است. گوشی وان ویژن از صفحه نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن 1080 در 2520 پیکسل و نسبت ابعاد تصویر 21:9 استفاده می کند. موتورولا نمایشگر این گوشی را CinemaVision نام گذاری کرده است. همچنین دوربین سلفی حفره دار نیز دارای حسگر 25 مگاپیکسلی می باشد.

در پشت دستگاه، دوربین دوگانه قرار گرفته که از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی OIS با دیافراگم f/1.7 و دوربین تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 تشکیل شده است. دوربین اصلی از قابلیتی با نام Quad-Bayer استفاده کرده که تصاویر 12 مگاپیکسلی ارائه می دهد. این شرکت همچنین قابلیت هوش مصنوعی به دوربین اضافه کرده که عکسبرداری در حالت Night Vision را بهبود می بخشد. سنسور اثرانگشت نیز در قاب پشتی دستگاه روی لوگو قرار گرفته است.

قدرت پردازشی این دستگاه توسط تراشه اکسینوس 9609 سامسونگ تامین می کند. این تراشه دارای هشت هسته پردازشی بوده که چهار هسته اصلی از نوع Cortex-A73 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و چهارهسته دیگر از نوع Cortex-A55 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز است. وان ویژن همچنین دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد، البته امکان افزایش فضای ذخیره سازی دستگاه از طریق کارت میکرو اس دی فراهم شده است.

در بخش نرم افزاری، گوشی با نسخه خام اندروید پای که بخش از برنامه اندروید وان بوده را در اختیار کاربران قرار گرفته که دو ارتقاء مهم سیستم عامل و سه سال پشتیبانی از به روز رسانی امنیتی را ارائه می کند. در نهایت این گوشی از باتری 3500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی با نام TurboPower بهره می برد. گفتنی است که این گوشی در رنگ های آبی و برنزی با برچسب قیمتی 300 یورو در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *