صوتی و تصویری

ایسوس از مانیتور گیمینگ TUF VG249Q رونمایی کرد

ایسوس به تازگی از یک مانیتور جدید گیمینگ سری TUF موسوم به TUF VG249Q رونمایی کرده است. مدل VG249Q دارای پنل 24 اینچی IPS بوده و از نرخ بروزرسانی تصویر 144 هرتزی و رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل بهره می برد.

زمان پاسخگویی فوق العاده پائین 1 میلی ثانیه‌ای (GTG) نقطه عطف نمایشگر جدید ایسوس برای گیمرها است. این زمان پاسخگویی برای یک پنل IPS که معمولا زمان پاسخگویی پائینی ندارند دستاورد مهمی محسوب می شود. از دیگر ویژگی‌های حائز اهمیت نمایشگر گیمینگ TUF VG249Q باید به پشتیبانی از فناوری‌های VESA Adaptive Sync/Free Sync، Extremely Low Motion Blur و قابلیتی به نام Shadow Boost که کنتراست نمایشگر در نقاط تاریک را افزایش میدهد اشاره کرد.

از دیگر مشخصات این مانیتور حداکثر روشنایی 250 cd/m²، کنتراست داینمیک و گواهی TUV Rheinland تنظیم روشنایی فاقد فلیکر و فیلتر نور آبی می باشد. پایه این نمایشگر این امکان را می دهد که از آن در حالت پرتره (عمودی) نیز استفاده کرده و ارتفاع آن را نیز تنظیم کند. ورودی‌های این نمایشگر عبارتند از پورت‌های DisplayPort، HDMI و D-Sub. ایسوس هنوز قیمت این نمایشگر را اعلام نکرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا