ال جی امروز از مانیتور گیمینگ جدید مدل UltraGear 27GN950 با نمایشگر 4K UHD رونمایی کرده است. این نخستین مانیتور  4K IPS است که دارای زمان پاسخ گویی 1 میلی ثانیه ای می باشد. مانیتورهای LG UltraGear با داشتن نمایشگرهای پیشرفته IPS، بدون خدشه دار شدن کیفیت تصویر، سرعت خیره کننده ای را بدست می آورند، و این امر باعث می شود تا این برند به عنوان مانیتور برتر بازی طراحی شده در ایالات متحده شناخته شود.

مانیتور جدید 27GN950 از پنل 27 اینچی Nano IPS با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل و نرخ رفرش ریت 144 هرتزی بهره می برد. همچنین روشنایی 400 نیت را ارائه کرده و با فناوری NVIDIA G-SYNC سازگار است. پنل این مانیتور از 98 درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش داده و دارای استاندارد VESA DisplayHDR 600 است و با داشتن گواهینامه، UltraGear 27GN950 سطح خاصی از کیفیت را در قالب دقت رنگی برجسته، کنتراست پویا، درخشندگی بالا و طیف گسترده ای از رنگ ها تضمین می کند.

علاوه بر این، پشتیبانی از عمق رنگ 10 بیتی و کالیبراسیون سخت افزاری به مانیتور می دهد سطح دقت رنگ مورد نیاز برای کار تولید ویدئو در سطح حرفه ای انجام دهد. پورت های ورودی این مانیتور شامل 2 درگاه HDMI، دیسپلی پورت، پورت USB 3.0 و جک صوتی می شود. هنوز از زمان عرضه و قیمت این محصول اطلاعاتی در دست نیست.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *