بالن سلفی فضایی سامسونگ که قرار بود سلفی «کارا دلوین» بازیگر معروف هالیوودی را به فضا بفرستد، بازگشت پرماجرایی به زمین داشت و در ایالت میشیگان آمریکا سقوط کرد. نانسی مامبی وکی و همسرش یکی از اهالی شهرستان گراتیت در ایالت میشیگان ساعت ۸:۴۵ دقیقه صبح صدایی از بیرون خانه شان شنیدند و با یک شی بزرگ در حیاط پشتی خانه خود روبرو شدند. او در این باره می گوید که صحنه عجیبی بود. یک شی بزرگ از آسمان سقوط کرده بود. این دستگاه شبیه یک ماهواره بود.

این زوج به محض مشاهده این شی به پلیس خبر دادند و نیروهای امدادی نیز به سرعت در محل حاضر شدند. پس از لحظاتی نیز مشخص شد ماهواره مذکور متعلق به سامسونگ است. این شیء شامل یک جعبه بسته بندی شده با فویل آلومینیومی و پنل های خورشیدی است و در داخل آن نیز دو دوربین بزرگ و یک تلفن همراه سامسونگ پیدا شد. این ساختار فقط بخشی جدا شده از بالن هایی بود که توسط سامسونگ در  اروپا برای آغاز کمپین سلفی فضایی  به آسمان رفته بود.

این رویداد به مشتریان امکان می داد سلفی های خود را از طریق یک تلفن هوشمند گلکسی اس 10 نسخه 5G به داخل استراتوسفر زمین ارسال کنند. این تلفن قرار بود برای گرفتن یک عکس سلفی معمولی عمل کرده و سپس تصاویر را به خارج از جو انتقال دهد. به گفته سامسونگ در این حادثه کسی آسیب ندیده و بالن نیز پیدا شد. ما از ایجاد هرگونه مزاحمت عذرخواهی می کنیم.

«بنجامین براون» مدیر ارشد مارکتینگ سامسونگ در اروپا در این رابطه می گوید:

ما با تداوم روحیه پیشتازی نشان می دهیم که اتفاقات هیجان انگیزی برای نمایشگرهای سامسونگ خواهد افتاد؛ حتی در استراتوسفر. شعار ما این است: کارهایی که نمی توانید را انجام دهید» و برنامه SpaceSelfie نیز در همین راستاست.

گویا سقوط بالن سلفی فضایی سامسونگ در حیاط منزل شهروند آمریکایی نیز از همین اتفاقات هیجان انگیز است که برای نمایشگرهای سامسونگ می افتد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *