سامسونگ برای گوشی های گلکسی اس 10 بروزرسانی جدیدی منتشر کرده که قابلیت جدید فیلم برداری فوق آهسته را به دوربین سلفی آورده است.  افرادی که در کشورهای آلمان و سوئد گوشی های گلکسی اس 10 را خریداری کرده اند یک به روزرسانی جدید را دریافت کرده اند که اجازه می دهد از دوربین خود با روشی جدید استفاده کنند.

بروزرسانی گلکسی اس 10 قابلیت ضبط ویدیوهای اسلوموشن را به دوربین سلفی این پرچمدار کره ای اضافه می کند. علاوه بر این قابلیت، در این آپدیت که به صورت OTA عرضه شده، شاهد حضور Auto Hotspot نیز هستیم. هات اسپات خودکار راهی سریع برای اشتراک ارتباط اینترنتی با دستگاه های نزدیک شماست، البته این محصولات باید وارد یک اکانت مشترک سامسونگ شده باشند.

در تغییرات این بروزرسانی به بهبود عملکرد سنسور اثر انگشت نیز اشاره شده است. بروزرسانی گلکسی اس 10، دکمه های رسانه و دستگاه را به اعلان اضافه می کند و به شما امکان می دهد دستگاه های متصل به تلفن مانند تلویزیون یا دستگاه های دارای بلوتوث را کنترل کنید. همانطور که اشاره شد این به روزرسانی به شکل محدود در دسترس کاربران برخی کشورها است اما به زودی وارد دیگر کشورها نیز خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *