نرم افزار و اینترنت

همکاری سامسونگ و گوگل برای توسعه ویژگی های جدید هوش مصنوعی

در ماه ژانویه، سامسونگ ویژگی Circle to Search AI را که توسط گوگل توسعه داده بود را برای سری گلکسی اس 24 خود معرفی کرد که نشان دهنده همکاری قوی بین این دو شرکت در فضای هوش مصنوعی است.

در صورتی که از خود می پرسیدید که آیا چیزهای هوش مصنوعی بیشتری از این دو شرکت در آینده وجود خواهد داشت، پاسخ کاملاً مثبت است. گوگل و سامسونگ با هم در حال کار روی توسعه ویژگی‌های هوش مصنوعی جدید برای گوشی‌های هوشمند مربوطه خود هستند. این خبر توسط حساب رسمی سامسونگ موبایل و همچنین Rick Osterloh، معاون ارشد پلتفرم‌ها و دستگاه‌های گوگل به اشتراک گذاشته شده است.

اوسترلو می‌گوید که همکاری بین سامسونگ و گوگل “هیچ‌وقت قوی‌تر نبوده است” و او از همکاری آن‌ها در زمینه هوش مصنوعی و “فرصت‌های زیادی پیش روی هر دو شرکت” هیجان زده است. سامسونگ گفت که این دو شرکت در حال کار “به سوی یک دیدگاه مشترک برای ارائه بهترین اکوسیستم اندروید از محصولات و خدمات” هستند و “چیزهای هیجان انگیز” را برای “آینده تجارب اندروید و گلکسی مبتنی بر هوش مصنوعی” در راه است.

بنابراین واضح است که در آینده باید شاهد ویژگی‌های هوش مصنوعی بسیار بیشتری در دستگاه‌های سامسونگ و گوگل باشیم، ویژگی‌هایی که با مشارکت این دو غول توسعه یافته‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا