اسپاتیفای اپلیکیشنی به نام Spotify Kids عرضه کرده که به کودکان امکان می‌دهد تا در فضایی شخصی‌سازی شده به موسیقی‌های مناسب سن خود گوش دهند.در حال حاضر تنها مشترکین خانواده پریمیوم Spotify می توانند بدون صرف هیچ هزینه اضافی، از این برنامه انحصاری استفاده کنند. در واقع بهای اشتراک ماهانه ۱۴/۹۹ دلاری علاوه بر شش حساب کاربری جداگانه، شامل Spotify Kids نیز می شود.

اسپاتیفای سیاست حفظ حریم خصوصی جداگانه‌ای ایجاد کرده که سازگار با هر دو قانون حفظ حریم خصوصی آمریکا برای کودکان یعنی GDPR و COPPA است. این برنامه اطلاعات مکانی را جمع‌آوری نمی‌کند و والدین می‌توانند هر زمان که بخواهند داده‌های مرتبط با حساب کودکشان را حذف کنند. اسپاتیفای فقط داده‌های مرتبط با آهنگ‌های در حال پخش و دلخواه کودک را ذخیره خواهد کرد. به این معنی که داده‌ها برای اهداف تبلیغاتی به افراد ثالث فروخته نشده و به اشتراک گذاشته نمی‌شوند.

پلتفرم جدید دارای محتوای خانواده پسند بوده و کودکان سنین سه سال به بالا به راحتی می توانند از آن بهره مند شوند. اسپاتیفای کیدز برای دو گروه سنی مجزا ساخته شده است: کودکان کم سن و سال و بچه های بزرگتر. نسخه بدون تبلیغ دارای مجموعه ای از موزیک های متنوع بوده که با همکاری شرکت های معروفی مثل دیزنی، دیسکاوری کیدز، نیکلودئون و یونیورسال پیکچرز برای کاربران گردآوری شده است.

از آنجایی که برنامه Spotify Kids برای کودکان طراحی شده، دارای یک رابط کاربری روشن و رنگارنگ است که توجه مخاطب را به خود جلب می کند. طرح بندی این برنامه برای کاربران کم سن بسیار قابل فهم بوده و کاربرد آن در مقایسه با برنامه اصلی Spotify آسان تر است. اسپاتیفای عرضه‌ اولیه‌ این برنامه را به‌صورت بتا شروع و عنوان کرده است که با گذشت زمان، بازارهای بیشتری می‌توانند این برنامه را دریافت کنند. این شرکت می‌گوید که بیش از دو سال روی اسپاتیفای کیدز کار کرده و در این راه با کارشناسان محتوای کودکان مشورت کرده است. با اینکه هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این محصول در مناطق دیگر مشخص نشده، اما به نظر می رسد که نسخه کودکانه Spotify با پشتیبانی از سیستم عامل iOS و اندروید، در چند ماه آینده در بازارهای دیگر نیز عرضه خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *