نرم افزار و اینترنت

هواوی از نسخه جدید HarmonyOS 3 رونمایی کرد

هواوی روز چهارشنبه سیستم عامل HarmonyOS 3 را معرفی کرد که نسخه ارتقا یافته سیستم عامل اختصاصی خود است. با بیش از 300 میلیون دستگاه هواوی که در حال حاضر از هارمونی اواس 2 استفاده می کنند، هارمونی سریع ترین سیستم عامل تاریخ است که در حال تکامل است.

هارمونی اواس 3 ظاهری جدید و ویژگی های بهتری دارد، و دارای قابلیت استفاده از HyperTerminal، عملکرد سریعتر و حفظ حریم خصوصی و امنیت بهتر است. ویژگی HyperTerminal هارمونی اواس 3 با 12 نوع دستگاه هوشمند مختلف مانند چاپگر، عینک هوشمند و دستگاه‌های خودرو کار می‌کند. کاربران می توانند با کنار هم قرار دادن چیزهای مختلف به هر شکلی که می خواهند، به خوبی با یکدیگر کار کنند. عملکرد و امنیت حریم خصوصی نیز سریع‌تر و کارآمدتر هستند، که به گفته این شرکت، زندگی هوشمند را یک قدم جلوتر می‌برد.

قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه به صفحه: می‌توانید فیلم‌های رایانه را روی مانیتور خود پخش کنید، با وضوح بالاتر و رنگ‌های سینمایی ویرایش کنید، بزرگ‌نمایی کنید و تاری را از بین ببرید، و هدفون‌ها را برای تجربه‌ای فراگیر وصل کنید.

ارتباط روان تر: هنگامی که تبلت در نزدیکی تلفن قرار دارد، به طور خودکار به شبکه آن متصل می شود تا ارتباطات را به اشتراک بگذارد. تبلت‌ها می‌توانند به تماس‌های تلفن همراه پاسخ دهند، کدهای تأیید پیامک را به‌صورت بلادرنگ دریافت کنند و بازی‌ها و ویدیوهای آنلاین را انجام دهند. تلفن های همراه نسبت به هات اسپات های معمولی انرژی بیشتری ذخیره می کنند.

سرگرمی ویدیویی: صفحه نمایش هوشمند دو بلندگو را تحریک می کند و یک میدان استریوی سه بعدی ایجاد می کند که شما را در صداها و تصاویر غرق می کند. هر زمان که نمی‌خواهید مزاحم خانواده‌تان شوید، هدفون‌های بی‌سیم را برای پخش صدا به هدفون خود وصل کنید.

همگام سازی بهبود یافته: در طول زمان تناسب اندام، می توانید با کشیدن آرام نماد روی ساعت، تردمیل را راه اندازی کنید. همچنین می‌توانید داده‌های تردمیل را با ساعت خود در زمان واقعی همگام کنید. برای گوش دادن به موسیقی در حین تمرین، کافی است دوباره هدفون را بکشید. تمام کارها را می توان به راحتی روی مچ دست انجام داد.

اپلیکیشن موبایل: اپلیکیشن گوشی هوشمند شما ماشین پسند است. در حین پارکینگ، اپلیکیشن ویدیوی خودرو را راه اندازی کنید و رابط را به پنجره های دوتایی با افق های موازی گسترش دهید تا در حین تماس با دوربین خودرو برای ضبط و آپلود کلیپ های شاد، یک ویدیوی کوتاه تماشا کنید.

خانه هوشمند: کنترل لوازم خانگی هوشمند با گوشی هوشمند آسان است. فقط کافی است آنقدر لمس کنید تا همه دستگاه های هوشمند سازگار خود را مدیریت کنید.

حریم خصوصی، امنیت و مرکز کنترل برنامه: با جدیدترین نسخه سیستم عامل Harmony OS 3، می توانید مستقیماً در یک مرحله به پروفایل حریم خصوصی برنامه دسترسی داشته باشید، با تشخیص خودکار خطرات امنیتی، می توانید برنامه های غیرقابل اعتماد و غیره را مدیریت و کنترل کنید.

سایر ویژگی‌ها عبارتند از آواتارهای مجازی سه بعدی، چیدمان دسکتاپ ترکیبی کارت، دو جفت هدفون برای اشتراک‌گذاری یکپارچه و خدمات دستیار صوتی Xiaoyi، و غیره. هارمونی اواس 3.0 برای گوشی‌های هوشمند در حال حاضر تنها در چین در دسترس است. از سپتامبر 2022 در چین، دستگاه‌های واجد شرایط به‌روزرسانی هارمونی اواس 3 را دریافت خواهند کرد. در جریان مراسم لانچ، این شرکت همچنین تعدادی از محصولات را که بر روی هارمونی او اس 3 اجرا می شوند، از جمله میت پد پرو 11، ساعت 3 پرو، پرینتر هوشمند PixLab V1 و غیره رونمایی کرد.

منبع
fonearena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا